Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '16

 
Kategori
Deneme
 

Gece; avuçlarda çılgın hayal

Gece; avuçlarda çılgın hayal
 

Gece, gözlerinde kör oldum


İdil gürül gürül anlattı seni. Güneş'in dalgalı sesiyle sevdim seni görmeden. Aslında öyle güzel anlattı ki seni Şiir, hemen tanıdım, anladım ve sevdim.

Sonra seni Bol Yıldızlı Gece'nin avuçlarında görünce...

Gözler, ah o gözler, bakışlar, o şaşkınlık... halin...Seni öyle görünce, daha bir sıkı sarıldım Karam'a. O malum haberi alınca, bir gece vakti Gece, sabah sekiz, finalde, o sonda, yine Karam'a koştum, kucakladım onu ve öylece bakakaldım maviliklerle dolu umuda.

Gece, sen umuttun, geceydin be Gece, yıldızı bol, fırtınası, karası bol, yeşili; Gece, sen denizdin, dalgaydın, yarın, daha yarındın, ikinci bir Karam, aydınlığımızdın....

Gece, minik bir düştün sen.

Bizden düştün. Şimdi İdil anlatıyor, ben dinliyorum. Sevginin en koyu sıcaklığında püfür püfür esiyorum senle Gece; kaldın iki üç; çoksun, çok kalacaksın bizde Karam Karam.

Avuçlarda çılgın hayal Gece.

1. Not: Gece, böyle bitmemeliydi gece, daha aydınlığa uyanmalıydık senle, maviliklere....

2. Not.

Gece dünyamıza girdi dediler

girdim o dünyaya

Karam'dan izinli

ah şu anlayışlı

kediler yok mu ah

ne çok sevilirler

ne çok sevdirirler

kendilerini

kediler

ah Gece, geceler

ne kadar uzun ve kısa.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..