Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Gece Ağıtları //

Gece Ağıtları //
 

Zaten gündüzleri hiç ağlamam /ağlayamam da ben

niye diyecek olursanız

gören neyden olur diye ağlamam

ağlasam bile göz yaşlarımı dışa salmam, içime akıtırım

neme lâzım, benim derdim bana kalsın derim

başkaları da bana ağlasın istemem …

 

Acılar

hasretlikler

ayrılıklar

ölümler-zulümler

yokluklar

yalnızlıklar

gün boyu içimde birikir, birikir de

gecenin bir kör karanlığında, kabuk kaldırır yürek yaralarım

ağzına kadar ağıtla dolar yüreğim

kanar da kanar, sabahın erkenine kadar

Hıçkırık da ne ki; ağıt bastığında göğsüm üstüne

çatlar yüreğim, çatlar göz damarlarım

ne yastık kalır ıslanmadık ne yorgan

ne de yanaklarım

zor ederim sabahı

 

 

Hep yalnızım,

ben geceleri ağlarım …

 

 

*muzaffer yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..