Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gece çöktü, ay karardı

Gece çöktü, ay karardı
 

Alıntı


Gece çöktü, ay karardı
Gül yüzünün gölgesi
Çizilmiş bir resim gibİ
Penceremden içeriye girdi...

Sesinin titreşimleri içimi çizercesine
Derinden ve sıcacık,
Serin bir esintiyle ulaşıyor,
İliklerime kadar iniyor
Ve ben baştan aşağı senle doluyorum.

Gözlerinde pırıltı,
Yüreğinde sevgi oluyorum
Ve ben bir anda sen oluyorum.
Rüzgarın sesiyle ürperiyor
Uğultular ve köpek havlamalarıyla korkuyor,
Sana doğru uzanıyorum,
Ulaşamayınca kördüğüm oluyor boğazım.

Ve gül yüzünün gölgesi beni benden alıp
Sana doğru yüreğine kadar götürüyor
Ben sensiz ölüyor, sevdanla yaşıyorum
O andan itibaren ben senleyim,
Yani ben senim o andan beri....

 
Toplam blog
: 78
: 787
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

 Kısaca özendiğimiz aşklardan eser kalmadı ya da günümüz şartları zemin için uygun değil ya da in..