Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Gece gözlü sevgilim...

Gece gözlü sevgilim...
 

Gece gibi gözlerin...


Tüm sevgililere armağanımdır...

Bugün, ciddi konularla kafanızı yormak istemiyorum... Bugün hepiniz ve hepimiz için güzel bir gün olsun... Ben de bu güne, bir şiir karalamam ile katılmak istiyorum.

Merak ettiğim bir konu var; acaba erkeklerin kadınlara yazdığı aşk şiirleri ile kadınların erkeklere yazdığı aşk şiirlerinin sayı olarak oranı nedir? Ben, erkeklerin yazdıklarının, kadınların yazdıklarından çok çok fazla olduğunu düşünüyorum.

Şiirimsimin adı.

Gece Gözlü Sevgilim... Ama siz isterseniz, siz sevgililere ithaf ettiğim bu şiirimsimin adını ve içinde başlıkla ilgili olan dizeyi sevgililerinizin göz rengine göre değiştirebilirsiniz... Örneğin; Okyanus Gözlü Sevgilim, Zümrüt Gözlü Sevgilim, Çimen Gözlü Sevgilim, Ela gözlü sevgilim, Zeytin gözlü sevgilim...gibi

Ben,

GECE GÖZLÜ SEVGİLİM.....diyeceğim,


Kitap gibisin...

Aç aç oku derler ya,

İşte öylesin.


Resim gibisin...

Otur da seyret derler ya,

İşte öylesin.


Tatlısın, şirinsin...

Hem de güzelsin.

Bakınca içime işler

Gece gibi gözlerin.



Sen şimdi kalbimin

En güzel yerindesin.



cdenizkent
 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..