Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Gece gözlüm.

Gece gözlüm.
 

Çengelköy' de bir bank. Gecenin soğuğu çökmüş koca şehrin üzerine. Yakalarımı kaldırıp, ellerimi koltuk altlarıma sokuyorum. Sensizlik kadar olmasa da üşüyorum..

Gazete kağıdına sardığım konyak şişesini sallıyorum bitmiş. Ne olacak şimdi ? Neyle sarhoş olacağım unutmak için ? Yavaşça ayağa kalkıp iskelenin kenarında ki sandallara bakıyorum. Hepsinin üzerinde sahibinin yüreğinden geçenleri anlatan isimler yazıyor. UMUT, DENİZ KIZI, ADALI, ZEYNOM .. Dalgaların eşliğinde boş boş sallanıp duruyorlar..Hiç sevmezdin küçük tekneleri korkardın.. Yine aklıma geldin...Şimdi yanımda olsaydın. Geceyi dinleseydik, karşı sahilde birbir sönerken ışıklar, evimizin yolunu tutsaydık seninle. İki kolunla belime sarılıp , başını kolumun altına koysaydın..İpek saçların ayaza isyan etseydi, denizin kokusunu getirseydi bana dağılan her bir teli. Gece gözlerinle yıldız yıldız baksaydın, sevgiyi yudumlasaydık bir fincan kahveden ikimiz..


İlknur Sadıkoğlu'nun dizeleri geldi aklıma.


Hiç gitmez dediğim
Sevgilim terketti gitti beni.
Sana olan sevgim bitti,
Aşkım bitti dedi.
Yalanmış be İstanbul,
Yalancıymış o İstanbul.
Ah istanbul
Yar İstanbul
Can İstanbul
Bu sevda öyle kolay geçmez
Kolay bitmez İstanbul.

Teker teker kayboldu çevrede ki insanlar. Restaurantların attığı çöpleri karıştırıyor sefil kediler. Açlık duyguları az sonra geçecek. Bir köşeye kıvrılıp uyuyacaklar. Benim sana, sevgine olan açlığım hiç dinmiyor be gece gözlüm...

Hava iyice soğudu. Açık bir kahve arıyorum sahil boyu. Eve gitmek istemiyorum. Biliyorum sensizlik açacak kapıyı.
Yalnızlığımı haykıracak duvarlar yüzüme. Aynada hatalarımla yüzleşeceğim. Dokunduğun eşyalar alay edecek benimle. Koltukta sabahlayacağım dönersin umuduyla. Dönmeyeceksin..

Küçük bir kahve, garsonlar -nerden çıktı şimdi bu ?- dercesine bakıyor yüzüme. -Bir bardak çay. Çok kalmayacağım. İçim üşüyor.- diyorum. -Çay kalmadı. Ihlamur verelim.- diyorlar kabul ediyorum. Sabahın 4 ü.
Dalgalar vuruyor irkiliyorum. Sanki yüzüme çarpıyorlar gibi. Radyo'da DJ en duygulu sesiyle şiir okuyor ardından istek parçaya geliyor sıra "YESTERDAY" ve artık dayanamıyorum. Çıkıyorum dışarıya. İyot kokusunu çekiyorum içime sen diye.. Arabama doğru yürüyorum . Ön koltuğa oturmuyorum. Yanımda ki koltukta oturduğun geliyor aklıma. Arka koltuğun kenarına ilişiyorum. Döneceğin güne kadar kilitliyorum kapılarını kalbimin. Gözlerimi kapatıyorum geceye. Sensiz sabahlara isyanım.

Aşk iki kişiliktir derdin hep, bense gülerdim.. Martıların kanadında sevgimi gönderiyorum şimdi sana. Nerdesin?
 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..