Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Gece ile...

İçimden öyle bir derin şarkı esiyor 

Dudağıma gelip sessizce mıraldanıyor 

Adı yalnızlık bu halın 

Arada bir de geceye açılıyorum 

Anlatıyorum uzun uzun 

O kadar anlamlı ki o zaman hiç bitmesin istiyorum 

Cafçaflı kelimeler konuşmuyoruz mesela 

Hayatın vurgunu olmuşuz 

O görevini yapıyor bende eşlik ediyorum 

Şöyle bir uzandık aşkane sözlere 

Neymiş efendim aşk hakedende karşılık bulur 

Peki ben haketmedim mi 

Okadar acıyı ben canım acısın diyemi aldandım 

O büyük yalnızlığı bir başıma kalayım diyemi satın aldım 

Orda yanlışşsın gece 

Sen günde bir çıkıp gidiyorsun ya ben 

Kalmak zorundayım hep 

Ya benim içim 

İşte her gecemde değil her anımda kara bağlar 

Senin yıldızların var 

Ya benim 

Bitmiş umutlarım 

Senin güneşin var sarıp sarmalayıp aydınlandığın 

Ya benim 

Ardımdaki yalnızlık 

Hayır ben hakettim 

Aynaya bakıpta görmekse 

Nefes alırken hissetmekse 

Olmadan da anlamını bilmekse 

Ben hakkettim 

Yanlış söyledin 

Haketmeyen meçhuldür 

İşte benim tek yanlışım 

Değmediğini bildiğim o meçhul içimde ki saklımdır 

Sen olsaydım da her vedamda güneşime kavuşsaydım... 

 
Toplam blog
: 13
: 473
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

1980  İzmir doğumlu eğitim alanında çalışmaktayım. Edebiyat dalında şiir yazmak okumak en büyük z..