Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Gece Nöbeti

Gece Nöbeti
 

http://www.resimcenneti.net/


Biliyorum bu bir gece nöbeti,

Göz kapaklarım düştü düşecekken,

Ellerim yatağın iki yanına düşmüş,

Bacaklarım bir pergel gibi doksan derecelik açı çizerken

Yatakta bir uçtan diğer uca,

Şimdi dalacağım derken derin uykulara.

Çitten atlattığım koyunlar tükenmekteyken,

Beynim boşalmış, kulaklarım duymaz

Gözlerimde kırmızı yeşil noktalar uçuşurken

Sanki uzay boşluğunda gezinirmiş gibi.

Biliyorum bu bir gece nöbeti.

Sayıkladığım her bir fikir, söylediğim her bir söz, yazdığım her bir satır

Gelecek aklıma.

Birden zınk diye açılacak göz kapaklarım

Tavanla karşı karşıya geleceğim.

Sonra, aklımdan, fikrimden, bedenimden

Geri dönmesini bekleyeceğim.

Ayaklarım kapanacak, ellerim kavuşacak

Uykunun rehavetine dalmak isterken

İşte o anda olanlar olacak.

Biliyorum bu bir gece nöbeti,

Kaldıracak bedenim beni yatağımın sıcaklığından,

Beynim abuk subuk sözcükler üretecek,

Bir yandan sağ elim onları hızla bir kağıda dökecek,

İlk okunuşta saçma ve anlamsız gelecek.

Sen yanımda yatıyor olacaksın ben tüm bunları yaşarken.

Sonra senle başlayan cümleler kuracağım.

Uykumda kaçtı ya hazır,

Senide bu nöbete katacağım.

Bir ucundan gireceksin ilaki öyle kalamazsın uzakta,

Çünkü biliyorum bu bir gece nöbeti,

Bir taraftan sen, bir taraftan ben tutacağım.

 
Toplam blog
: 61
: 1378
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Sadece yazmayı seviyorum hepsi bu. ..