Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Gece ve ben

Gece ve ben
 

yıldız


Gecenin üç'ü
Uykum yok...
Kalbimin sesini dinliyorum
Acıyor ağlıyor naralar atıyor
Birden irkiliyorum
Niye mi?
Aklıma geliyor
Bir an yaşadığım sessiz çığlık...
Hemen çıkarıyorum fotoğrafları
Ne çabuk geçmiş zaman
Yaşlanıyor muyum nedir bu
Sanki bir an yandığımı eridiğimi
Herşey nekadar boş anlamsız
Acaba yarını görecek miyim?
Çocuklarımda olmasa;
Elde avuçda birşey yok
Eskiden olsa
Çanak çömleğin değeri ne çoktu
Şimdi boş
Anne..........
Sen ne yaptın bana
Ansızın gidişin çok şey öğretti.
Annem keşke hiçbirşey öğrenmeseydim.
 
Toplam blog
: 27
: 309
Kayıt tarihi
: 20.12.09
 
 

2 Ekim 1968 İstanbul doğumluyum. Evliyim ve 2 çocuğum var. Anadolu üniversitesi çalışma ekonomisi..