Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Gece ve sen

Gece ve sen
 

Dudaklarımda tek bir şarkı..." Gece ve sen... Sen ve gece..."


Saat gece yarısını 8 dakika geçmiş... " Ben ne yazayım şimdi? " diye, yarı uyur yarı uyanık düşünür haldeyim... Ve yine sen geldin aklıma... Hiç çıkmamacasına... Hırçın bakan gözlerin, usulca dokunan tenin... Her an gidecekmiş gibi tetikte; ama hiç gitmeyecekmişsin gibi, ellerin elimde, kalbin yüreğimde...

Yürüyorum seninle, gecenin soğuk, ruhsuz karanlığına doğru... Karanlıklar kasvetli; ama bir sen ısıtmaktasın gecemi... Bin yıllar öncesinden gelen, Olimpos ateşim gibisin, sen sevgilim...

Sol göğsümün sağ yanında sen, solunda gece, koyun koyuna uyumaktayız işte, hep birlikte...

Adını sayıklamaktayım, harf harf, hece hece... Yeryüzünün bütün geceleri ezberledi adını, sular seller gibi hem de...

Ay dede, seni kıskanır olmuş... " Bu kızın ışığı, beni bile söndürdü, soldurdu." diye, dert yanar, dedikodunu yaparmış, güneşe, yıldızlara ve gökyüzünün her bir zerresine, zerre üşenmeden...

Deniz kızı var ya hani... Hani şu, ateş parçası olan... Sen geldiğinden beri yanıma, yöreme uğramayan... Haber salmış bana; " Ya ben ya o deseeeem... " Tabi ki o!... " der şe....siz! " diye diye sana, yakası açılmamış, gün yüzü görmemiş daha, ipe sapa gelmez beddualar, küfürler edermiş üstelik...

Ne deniz, almak ister beni koynuna, ne orman, gül cemalin gösterir yüzüme... Sırf, sensiz gitmem yanlarına diye...

Yerle gök, havayla su, ateşle barut yedi belalı düşman kesilmiş yüreğime... Seni hiçbir şeylere değişmediğimden...

Bi gece uğraşmaz seninle; bi de yüzünde ayak sürüdüğün, toprak anam, anam toprak... Eeee! Anam ne de olsa, benim anam!... " Gelinime zulmedersen, sana sütümü helal etmem! " diye vasiyet eden, gül yüzlü anam razı gelse, vekili toprak ana kovar beni buralardan; gözünden tek bir yaş dökülmesin diye...

Gece ilerlemekte ağır ağır... Benim dilim lal, kulağım sağır, gözlerim şaşı olmuş... Gece içinden gece doğuran ruhum, yanıbaşımdayken bile sen, sensizliğe isyanlarda...

Tan yeri ağırmak, gün doğmak için iznini bekler senden üstelik.

İster bitsin gece, ister hiç doğmasın güneş. Bana ne!

Ben seni severim, gece beni, sen geceyi... Şunu bil ki sevgilim... Gerisi yalan benim için... Bir sen varsın, bir gece... Bir geceyi severim, bir de seni... Harf harf, hece hece hem de...

Ya gece bana gelsin, ya ben sana gideyim... Dudaklarımda tek bir şarkı... " Gece ve sen... Sen ve gece..."

 

Not: Yazıda kullanılan görsel www.zeynepnazan.wordpress.com adresinden alınmıştır. 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..