Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gece yarısı düşleri 1

Gece yarısı düşleri 1
 

Hayallerimiz de olmasa çekilmez bu dünya


Hayâl

Bir tarafı deniz diğer tarafı orman ile çevrili küçük bir sahil kasabasındayız. Ahşap, sevimli, küçük bir kulubenin içinde doğa ile başbaşa...

Fazla eşya yok. Eski bir kilim, bir koltuk, 2 sandalye, bir tahta masa ve bir yatak. Haa bir de ocak (şömine). O kadar sıcakk ve bunaltıcı bir hava varki nefes almakta zorlanıyoruz. Güneş tepeden yakıcı ve boğucu bir ısı yayıyor. Deniz muhteşem güzellikte ışıl ışıl parlıyor, fakat o sıcakta suya girmek iyi bir fikir gibi gelmiyor. Ormanda yürüş yapmaya karar veriyoruz. Çevrede başka bir ev yok..biraz kasabanın dışında tenha bir yer burası. Üzerimizde şortlar, tişortler, ayaklarımızda sandaletler, ellerimizde birer pet şişe su, olduğu halde yürümeye başlıyoruz. Adeta bir keşfe çıkıyoruz. Çılgınca geliyor sonradan bu fikir, ormanın içinde bile rehavet var. Canımız hiç bir şey yapmak istemiyor . Bir şey dışında. sıcaktan yapış yapış olmuş tenlerimiz, serinlemek istiyoruz. Yakında bir şelale olduğunu farkedip oraya doğru yürüyoruz biraz uzak ama..

-buna değer değil mi?

O bunaltıcı havada dışarıda büyük bir sessizlik hakim hayvanlar bile sus pus olmuş. Tek bir yaprak kımıldamıyor. sadece şelaleden akan suyun huzur veren sesi var.. gözlerimiz parlıyor bir an. ve hemen üzerimizdekileri çıkarmadan suyun altına giriyoruz.

-oh be! Dünya varmış

-nasıl?

-iyi geldi değil mi, bana da..

Hiç bu kadar ıslak ve sıcak hissetmemiştim kendimi. O an senin ne kadar çekici olduğunu farkediyorum. Suyun altında öyle çaresiz ve savunmasız görünüyorsun ki, birden yanına yaklaşıp ıslak saçlarına parmaklarımı geçiriyorum. Seni kendime doğru çekip tüm şehvetimle öpmeye başlıyorum. Şelalenin içinde ki, durgun su göletine gidiyoruz  Adeta dans eder gibi. Üzerimizdekileri çıkarıp bir kayanın üzerine bırakıveriyoruz. Ve işte ikimizde çırılçıplağız ve nefes nefese, sıcaktan değil bu sefer heyecandan ve arzudan. Yavaşça elini omzuma koyup beni döndürüyorsun, ıslak saçlarımı sol omzuma atıp sağ omzumu ve boynumu ufak öpücüklerle ödüllendirmeye başlıyorsun. Nefesini hissediyorum ve içimde bir ürperme oluyor dokunduğun her yer hareket halinde. Kendimi ellerine ve öpücüklerine teslim ediyorum.

dil-ruba

15 Haziran 2011 Çarşamba, 04:29

 
Toplam blog
: 41
: 486
Kayıt tarihi
: 11.01.13
 
 

İlkokul mezunuyum. Müzikle ve şiirle ilgileniyorum, yazmayı seviyorum.. İki edebıyat sitesinde (a..