Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Gece yine ağladım

Gece yine ağladım
 

http://img63.imageshack.us/img63/1915/ecem61819kq9.gif


Bu gece yine ağladım yokluğuna.. Gözyaşı damlalalarım sızarken dudaklarıma doğru, tuzu dilimdeki yarayı yaktı biraz daha. Bu gece yine ağladım sensiz şarkılarla, hayatı ezmek yok etmek istedim son bir kez daha. Neden bilmiyorum ama yine ağladım sabaha kadar. Sitem etmek istedim içimden bişeylere bağıra çağıra ...

Belkide gözyaşlarım benim yerime tüm hakaretleyi bağırmıştır avazı çıktığınca. Bu gece bir kez daha ağladım sensizliğime, sessizliğime sessizce. Tutmak istedim ellerini, öpmeni beni.. Hissetmeyi sıcak tenini. Bu gece bir kez daha özledim seni. Hasreti yine yüreğime aldım ve ağladım bu gece. Kaderime kızarak, ama yine ağlayarak seni düşündüm bu gece.

Ne kadar çok isterdim yanımda olmanı. Çünkü benim bütün dünyam sadece sen olmalıydın, sadece seni görmeliydim ve bana sadece sen bakmalıydın. Aklıma gelen tüm herşeye rağmen sıyırıp bedenimden senin yanına yolladım ruhumu. Kıskandı yine her geceki gibi seni içten içe yüreğim ve sitem de etti, ağladıda gözlerim. Çünkü sen bana bakmalıydın şimdi ve sadece benim olmalıydı gözlerin. Benim senin olduğum gibi sende sadece benim.
Düşünmek ansızın, ve apansız acılar hissetmek, bu gece bir daha yineledi her şey kendini ve ben bu gece yine ağladım, yine sevdim seni utanmadan. Kıskandım, özledim ve ağladım ve yine sadece senin oldum kendi kendime, yine yeminler ettim, yine dualar ettim, biliyorum bir gün bir yerde bedenim olmasada ruhum erişecek sana. Bu gece yine ağladım, yokluğuna.

Geceleri yakmak istedim yine, yakıp yıkmak herşeyi her zerreyi yerle bir etmek, su olup söndürmek güneşi, senin yokluğunda beni ısıtmaya yetmeyen o güneşi söndürmek istedim ! Bu gece yine tüm dünyayı ardımda bırakıp kaçmak istedim, yokluğundan kaçmak. Yapamadım, herdefasında ölmek istedim ama ölemedim, bu acıdan kurtulamadım. Bu gece yine ateşi sardı bedenimi sensizliğin ve ben ağladım. Yine ruhum cançekişti, yine boğazım düğümlendi, gözlerim yandı, üşüdü ellerim uzanmak, uzanıp tutmak istedim ama yapamadım. Sen yoktun ve ben yokluğunda kanadım. Yok olmak istedim binlerce defa yine bu gece. Yok olamadım, sensizlikte var da olamadım.
Özledim ama sana anlatamadım, arayamadım, sesini duyamadım sadece ağladım.

Her şeyi sana yazdım ve ben bu gece yine ağladım...

 
Toplam blog
: 105
: 880
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

Delice biri, aşka inanan zaman zaman hayatı tiye alan deniz tutkunu işte kısaca...