Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Gece

Gece
 

Gece…

Hani gelecektin.

Geleceksin değil mi?

Gel ve bana katıl gece.

Ya da gözlerimi kapatayım ben sana katılayım.

Gel gece..

Gel ve bitsin bu sahtekar gündüz.

Yüzlerdeki sevimsiz gülümsemeler bitsin.

Gel, bitsin gündüzün

Sahte el sıkışmaları, soğuk ve hesaplı.

Gel ki bitsin

Karnımı doyurmak için çalıştığım

8-10 saat bitsin..

Barınmak için koştuğum bu ev bitsin.

Sen gelince her yer evim.

Gel gece;

Yuvam ol ve tokluğum…

Gel gece gecikme.

Bitsin gündüzün yalancılığı

Bitsin koşuşturmalar, ayak sesleri

El çırpmalar, çok yaşalar, yalan övgüler bitsin.

Sen gelince,

Bu insanoğlu çıkarır maskelerini

Herkes gerçek olur.

Ben daha gerçek…

Gel gece…

Çayım ol az şekerli, kekremsi

En sade kahvem ol, köpüklü

Sigara dumanım ol puslu ve nikotin sarartılı

Şarabım ol, karanlık şarabım,

Gözlerimle içip, ellerimle sarhoş olayım

Gece gel,

Yorgunluğum ol,

Dört nala sevişmelerimde

Soluk soluğa, biri bitmeden

Diğeri başlayan sevişmelerim.

Gel gece,

Bıktım bu gündüzlerden

Ya da bekle.

Yıldızlı uçurtmalarımla

Ben geliyorum sana.

Kapattım gözlerimi, gece…

Leylim 31.01.2010

 
Toplam blog
: 105
: 670
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

Karlı bir kış günü, yaşam denilen bu yola düşmüşüm. Yürümüş yürümüş de bir arpa boyu yol alamamış..