Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Gece

Koyu bir şiir kusuyorum odamın orta yerine

Ayyaş gönlün ritimsiz hükmünde her yer kelime kelime

Her yer umarsızlık içinde

Yüreğim harf revan

Sırtüstü kalmışım yüzükoyun kafiyelerde hep bitimsiz

Yemini yeni değiştirdiğim kanaryam küsmüş bana ötmüyor

Suluğuna bir kaç kaçak göz yaşı düştü

Gagasında kaldı hüznüm

Tek hece ötüşüyle ümitlendim

Uykum yok aslında

İnce bir yalnızlık almışım üstüme

Biraz üşüyorum o kadar

Yalanı yüze vuran bir ayna kadar dürüst haller bunlar ey yar

Dalmışım

Hayalin açık kalmış

Gözlerim hep kapalı

 
Toplam blog
: 28
: 422
Kayıt tarihi
: 29.11.07
 
 

 İzmir'de yaşıyorum. Yazmaya başlamanın en iyi yöntemi ''biran önce yazı yazmaya başlamaktır ..