Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Geçen gün ciğercinin önünde takılıyoruz, bir amca elindeki doğalgaz faturasını sallıyor, ağır gelmiş

Geçen gün ciğercinin önünde takılıyoruz, bir amca elindeki doğalgaz faturasını sallıyor, ağır gelmiş
 

Geçen gün ciğercinin önünde takılıyoruz, bir amca elindeki doğalgaz faturasını sallıyor, ağır gelmiş. “Zam yapanlara yeniden oy verecek misin?” diye sordum, sorumu “miyaaav” olarak anladı.

Reklamdaki tembel kediye bayılıyorum, eskiden beri çok severdim ama bu reklamdan sonra daha bir sever oldum.

Her doğalgaz zammından sonra ne zaman ekranda bu kediyi görsem bu başlıkla bir yazı yazmayı düşünüyordum ama sonra unutuyordum. Bu akşam bilgisayarın başındayken hemen reklamdaki metni yazdım, doğalgaz zammına göre uyarladım.

Doğalgaz zammı olduktan sonra, doğalgazı ön ödemeli kullananlar zammın etkisini hissettiler. Ben ve benim gibi faturalı kullananlar ilk faturada aynı duyguları yaşayacağız.

Geçen yıl 300 YTL ödediğimiz soğuk bir ay için bu kış 500 YTL ödeyeceğiz.

Gelsin paralar diye zam yaptılar ancak havalar bir türlü soğumadı son günlere kadar. Paralar gelsin diye zam yapanlar bir türlü soğumayan havalara kimbilir ne çok üzülmüşlerdir. Birkaç gündür havalar soğuyunca keyifleri yerine gelmiştir.

Geçen gün ciğercinin önünde takılıyoruz, kalabalık bir grup ellerindeki doğalgaz faturalarını sallıyorlar, ağır gelmiş. Bana da bağırdılar “Susma sustukça yeni zamlar gelecek” diye. Eeeee biliyorlar benim ne kadar sıcağı sevdiğimi. Onlara eşlik ettim “Zam yapanlara oy yok?” dedim. Ama kalabalık dediğimi “miyaaav” olarak anladı.

Doğalgaz zammı, bu kış kedilerin de sıcak keyfini bozacak gibi görünüyor.

Ankara, 16 Kasım 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..