Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '09

 
Kategori
Anılar
 

Geçen gün ömürdendir

Geçen gün ömürdendir
 

Bir an bile durmam, hakettiğim günün sabahı veririm dilekçeyi çeker giderim derdim, işte geldi çattı o gün...

Emekli olmanıza dokuz yıl onbir ay, onüç yıl iki ay ....... falan derken, bugün baktım "İSTEDİĞİNİZ TARİHTE EMEKLİ OLABİLİRSİNİZ" diyordu bana müdavimi olduğum internet sitesi...

Benim gençliğim, çocuklarımın çalışan bir anneyle geçen çocuklukları, bazen eşimi ihmalim, bazen herşeye birden yetişememenin verdiği gerginlik, bazen çalışmakla birlikte herşeyi kusursuz yapıp başarama isteği, hırslar, telaşlar, mutluluklar, hüzünler...

20 yıl verilen emek...

Çalıştım, gayret ettim, yarı yolda bırakıp, oyunu bozup çekileceğim çok günler geldi geçti, ama azimle, sabırla ipi göğüsledim.

Mutluyum, biraz buruk da olsa...

Burukluk mu?

Her geçen gün ömürdendir...

 
Toplam blog
: 153
: 1584
Kayıt tarihi
: 18.12.08
 
 

Yaşamayı seven, yaşamı dürüst ve içten yaşayan, evi, eşi ve iki yavrusunun annesi... ..