Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Gecenin efkârına inat !..

Her sabah
Kollarımın arasında
Uyanman vardı derya gözlüm
Ama yoksun
Uzak bir kentte
Dağların ardında yüreğimdesin
Yine de sana uyanıyorum
Her sabah
Elimi uzatıyor
Seni tutar gibi
Okşayarak tutuyorum sigarayı
Kendimi yakar gibi yakıyorum
Dudağınmış gibi yapıştırıp dudağıma
Gecenin efkarına inat
Duman duman çekip
Seni dolduruyorum içime
Sanki yüreğimde sevdan demleniyormuş gibi
Çayın demlenişini izliyorum
Buharın dansını seyrediyorum
Sen çıkacakmışsın gibi içinden
Hayallere dalıyorum
Yüreğin bardak oluyor
Sevdam dökülüyor
Sıcacık belinde ellerim ısınıyor
Dudağımı yakıyor
İçime doluyor sıcaklığın
Şeker olup tatlandırıyorsun buruk tadımı
Tadın kalıyor damağımda
Tenini kokusu yayılıyor tenime
Ah kara gözlüm
Her sabah
Bir sigara dumanında
Bir yudum çayla
Doluyorsun yüreğime ruhuma benliğime
Yeniden doğuyorum sende
Uzaklığın acısını
Özlemin sancısını çekerek.

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..