Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '16

 
Kategori
TV Programları
 

Gecenin Kraliçesi kötü başladı

Gecenin Kraliçesi kötü başladı
 

Gecenin Kraliçesi


12 Ocak salı akşamı ilk bölümü ile ekranlara gelen Gecenin Kraliçesi iyi bir reyting yakalayamadı. Uzun bir aranın ardından ekranlara dönen Meryem Uzerli ve Murat Yıldırım çifti iyi bir gece çıkarmadılar. Ben kendim diziyi zilerken sıkıldım ve çok yapmacık gördüm. Öyle ki daha ilk yarım saatte dizi nereye bağlanacak diye düşündüm. Dizinin ilk anları eskilerden başladı ve güzel bir başlangıç oldu. Özellikle Kartal'ın küçüklük hikayesini iyi buldum ama iş Fransa sokaklarına dökülünce pek bir elektrik alamadım doğrusu.

Meryem Uzerli'nin hayat verdiği karakter olan Selin küçük kız gibi ortalarda dönmesini yadırgadım. Yani olmamıştı ve daha ilk bölümden hızlı bir giriş oldu. Dizi bize ne anlattı tam anlamı ile anlamadık . Haftaya yayınlanacak olan 2.Bölüm ile bakalım nasıl biz iz bırakacak ve reytinglerde kendini gösterebilecek mi ? 

Star TV ekranlarında dün akşam ilk bölümü ile ekranlara gelen Gecenin Kraliçesi ilk 10 program arasında 9. oldu.

 

 

 

 
Toplam blog
: 14
: 1383
Kayıt tarihi
: 13.01.16
 
 

Medya ve televizyon sektöründe  yer alan hemen hemen her diziyi takip etmeyi seven birisiyim. Bun..