Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Gecenin yalnızlığı

Gecenin yalnızlığı
 

Gün batımına karşı dinledim kendimi 

Sessizce fısıldadı senle geçen o güzel günleri 

Hiç unutmadım ki gülünce yüzünde açan o gonca günleri 

Gençliğin verdiği delikanlılıkla söylediğimiz sözler geldi aklıma 

Ezildi yüreğim belirsiz bir kuvvetle defalarca 

Özlemine dayanamadım daha fazla, bıraktım kendimi bu bilindik masala 

Denizleri taşıran gözyaşlarımı sakladım o an 

Geceyi gündüze bağlayan cansız sokak lambalarından 

Acı versede seni her düşündüğünde bu sevgin 

Mutlu olduğunu bilmek kendimce en büyük tesellim. 

 

 

Peri 

 

 
Toplam blog
: 8
: 855
Kayıt tarihi
: 01.07.11
 
 

üniversite ögrencisiyim. İnsan ilişkileri üzerinde çeşitli araştırmalarım olmuştur. Hobi olarak foto..