Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Gecenin zamanları

Gecenin zamanları
 

foto:Gülden Işık


gecenin düşlerine bırakarak  uykumu
hüznümü uyandırdım şarkımı dile verdim.
duyan olmaz diyerek konuşturdum ruhumu
ele yaban sızımı sazımda tele gerdim.

gecenin yalnızlığı uzanırken semaya
kalbime güneş doğar sessizliğin içinde .
umudu yeşerttikçe müjde yağar duaya
dayanan dirençlerim  yüceliğin emrinde

gecenin huzurunda sabahın dem vurduğu
bir günaydın selamı takılır dudağıma    
arzumun selameti  sabırların umduğu         
kavuşmanın özlemi atılır kucağıma

gecenin çığlığından çoktur korkup kaçtığım
yar gibi sarıldığım bundandır nice ele     
sabahın  seherinde figanı dost sandığım,
bülbül misali aşkla  yalvardım nice güle   

gecenin zamanları koşuyorken durmadan
eksilen günlerimi götürür meçhul  yere
mevsimi döner durur yaz bahara sormadan   
hevessiz yolculuğum gidiyor bilmem nere
 
Gülden Işık

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..