Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Geçenlerde Bir Gün?

Geçenlerde Bir Gün?
 

Benim için boş zaman kavramı hiç bir zaman olmamıştır. Yani "Boş zamanlarınızda naparsınız?"
sorusuna vericek bir cevabım olmadığından...
Çoğu insana göre benim yaptığım herşey "boş", bir kısma göre ise "Sanat".
Emin olun ki olmayan bir şeyleri üretmek (sanat olarak) hiç de kolay lokma değil.
Geçireceksiniz. Zamanınızı bol bol "boş" uğraşlarla geçireceksiniz. Yeni bir şeyler üretebilmek
veya sizin eseriniz olan bir film, bir tiyatro, bir beste, bir yazı veya bir resim üretebilmek...

Bazen bir senaryo için bir gece ayırmam yeterken, bazen de aylarca uğraştığım olmuştur.
"Geçenlerde Bir Gün" arkadaşıma saatlerce yeni projemi anlattım. Ve bu süre sonunda bana şunu sordu;
"Nerden buluyorsun böyle konuları, fikirleri?"
Cevabım tek, aynı ve yenilenerek;
-Nuri Bilge Ceylan'ı tanırmısın?
-Adını duydum.
-İşte Nuri Bilge Ceylan'ı anlamak gerek...

Esat YALÇIN
 
Toplam blog
: 17
: 490
Kayıt tarihi
: 20.09.10
 
 

Merhaba ben Esat Yalçın. Biraz masalsı biraz gerçek, bir o kadar hayalperest bir hayli de kararlı..