Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Gecesefası

Gecesefası. Biz Cumhuriyet lisesinde okurken bazı geceler uyumazdık bu sayılı günlerde olan ufak tefek kaçamaktı. Biz buna gecesefası derdik çalar söyler sohbet ederdik. Sabaha kadar uyumazdık bende bu gün uzun yıllar sonra sabahladım.

Whatsapp gurupları. Epey Whatsapp gurubuna üye oldum bazılarıyla yazışıyorum bazılarıyla da sesli sohbet ediyorum. Oyalanıyorum yoksa korana günlerinde içeride hapsolmak kolay değil. Bende video film Whatsapp derken sabah olmuş güzel bir sakal tıraşı ve banyo. Sanki işe gidecekmiş gibi temizleniyorum kendimi salmıyorum tırnaklarım sürekli tertemiz bir haftayı geçmeyen sakalla sakalım olmuyor hemen tıraş oluyorum.

Dışarı çıkmıyorum dışarı çıkmıyorum gelen gidende yok olsa da almayız. Köşe yazılarını okurken yaşlıları telefonla arayalım teklifini okudum. Ben genişletiyorum engellileri ’de kronik hastalığı olanları ’da arayın.

Küçük çocukları nasıl avutuyorsunuz otizm tanısı olan çocuklarımız için aileler bir mücadele verdi ve onlar için yasaklar gevşetildi. Peki, sıfır altı yaş çocukları olanlar ne yapıyor Allah onların yardımcısı olsun ama en azından telefonlada olsa annelerine destek olunamaz mı geçenlerde sohbet odasına girdim sevgili bir abime dedim ki çocuğu evde nasıl tutuyorsun. Oda demez mi sen benim yaramı deşmeye mi geldin dedi.

At olun. Anneler sağ olsun ama babalar çocuklarıyla etkili zaman geçirmiyor at olun eşek olun çocuklarla alt alta üst üste oynayın ben yeğenlerim kuzenlerim az çocuklarla salıncak at eşek olma ve benzeri oyunları oynadık.

Hayvan bitki. Özellikle ilkokula giden çocuklarla isim şehir hayvan bitki ve benzeri zekâ geliştirici eğlenceli oyunlar oynayın. Çocuklarınızın kıymetini bilin onlar bir çiçektir asla soldurmayın sevgili seminer hocalarımdan biri dedi ki işlerim çok yoğundu kızım iki buçuk üç yaşını kaçırdım ve onun pişmanlığı içimde bir yaradır.

Cumanız mübarek olsun lütfen sizlerde engellileri yaşlıları ve kronik hastalığı olanları arayın konuşmak terapidir benim telimde binden fazla numara var ben kimseyi rahatsız etmeyeyim diye sohbet odası vat sap gurupları olmadı deli gibi kendi kendime şarkılar söyleyip bazı şarkılarımı da vat sap guruplarına atarak gönlümü eyliyorum. Yetimleriz. Erkeksiz kadın kadınsız erkek yarımdır ve öksüzdür.

 Bir elmanın yarısı olmadan nasıl yaşanır infaz yasasında süresiz nafaka süreliye dönsün ve benim gibi binlerce nafakadezede aile kursun ölüm döşeğimizde elimizi tutacak bir bardak su verecek hasta olduğumuzda bir tas çorbamız olmayacak evimize geldiğimizde bizi karşılayan nazlı yar olmadıktan sonra elimize ayağımıza dolaşan çocuklar olmayınca sevdiğimiz ve sevildiğimiz bir hayat yoksa yarım kalırız lütfen nafaka zedeler zor ekonomik şartlardan iyi şartlara ve sıcak yuvalara kavuşsun.

Salh Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..