Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Geceyi içiyorum sigaramın ucundan

Geceyi içiyorum sigaramın ucundan
 

Hangi nedenle sarhoştu kelimeler, sormadım


Geceyi içiyorum sigaramın ucunda,
Duman duman tüten zifir karanlıklar kemiriyor canımı,
Kâğıttan gemilerime doldurup onca yükümü
Salıyorum ateş deryalarına…

Ben gündüzü de severdim ya
Gecenin yavuklusu oldum
İğne deliğinde olsa güneşi bulurdum ya
Perdeleri hiç açmaz oldum

Ayazlı bir rüzgârın ıslığı çınlıyor kulaklarımda
Bir elimde rakı şişesi,
Bir elimde can vermiş sigara ceseti
Geceyi içiyorum sigaramın ucunda…

Hangi bahaneyle vurulduğunu sormadım sokaktaki canlı cenazeye
Hangi nedenle sarhoştu kelimeler, sormadım…
İfrit olunacak denli bir sükût vardı tenhalarda
Duvar aralarından sızmaya çalışırken hayatlar
Daralmış bedenler can çekiştirir olmuştu ruhlara

Geceyi içiyorum sigaramın ucunda
Ayağa düşmüş gölgelerden kan akarken oluk oluk
Bin günahın vebali gibiydi her sahne
Perdelerde kurşunlanırken siluetler ayan beyan
İfrit olunacak denli bir sükût vardı tenhalarda

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..