Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '17

 
Kategori
Lojistik / Taşımacılık
 

Gecikmeli Tarife

Ülkemizde maalesef her şey gecikmeli.. Adalet gecikmeli.. Otobüs gecikmeli , tren gecikmeli vs. Ülkemizde ki bu gerçeği bilmeme rağmen kendimce yinede bazı şeylerin değişmesini umutsuzca umuyorum. Aslında Nasreddin Hoca gibi belki de göle maya çalıyorum bende. Çünkü millet olarak bize dayatılan her şeyi kolayca sineye çekiyoruz. Tepkilerimizi yalnızca kendi aile çevresimiz de ve kendi içimizde veriyoruz. Yani sesimizi sadece ve sadece kendimize duyurabiliyoruz.

Ben bu yazıyı sabah 07.56 da Tarsus Tren İstasyonun'da  Gar şefliği önünde yazıyorum. Her gün yaşadığım isyanı dile getirmek ve belki de ya tutarsa mantığına dayanarak yazıyorum. Normalde 07.39'da Tarsus'ta olması gereken tren yine yeniden her zaman ki gibi gelmiyor lakin bu kez şöyle bir anons geliyor; Lütfen dikkat. Adana yönüne gidecek tren 08.00 dan sonra 20 dakika gecikmeli gelecektir.

Evet anons yanda bu. Felsefe sorusu gibi. 20 dakika gecikmeli olarak 8 den sonra mı? Yoksa 8 den sonra 20 dakika gecikmeli mi? Bunu hala çözebilmiş değilim.

Bazı teknik sorunları anlarım yol çalışmasıdır vs. Ama arkadaş 07.39 dakikliğinden ince bir hesapla bunu ayarlıyorsunda neden ortalama 4 5 aydır süren yol çalışmasını hesaba katarak bir sefer programı belirleyemiyorsun.

Bu mağduriyeti bize yaşatıyor bir özür bile dilemiyorsun. Aylardır insanlar mağdur oluyor bizim yüzümüzden deyip de en azından özrünü bilet fiyatlarında indirim yaparak göstermiyorsun?

Ben şuan işime geç kalıyorum. Bu durumu hafta en az 3 kez ayda ise en az 10 kez yaşıyorum. Ben işten bu sebeple çıkarılırsam eğer bunun hesabını kim verecek. Bu programları hazırlayanlar şuan evlerinde otururken ben sabahın bu saatinde soğukta bu serzeniş eşliğinde tren beklemekle vakit kaybediyorum.

Biliyorum kimse umursamayacak. Kimse duymayacak ama şunu bilmelerini isterim herkes yaptıklarının bedelini bir şekilde ödeyecek. Ama bu dünya ama öte dünyada..

Az önce ki sorunun cevabı tren 08.17 de geldi. Ve şuan 08.23 kondüktör bilet kontrolünü yaptı. Keşke bilet kontrolünde ki hızı treni buraya getirirkende gösterebilselerdi.

Saat şuan 09.07 tren Adana'ya yeni geldi. 36 dakikada gitmesi gereken tren ortalama 50 dakikada geldi. Ayakta 50 dakika sallana sallana gitmeyi saymıyorum bile..

 

 
Toplam blog
: 23
: 332
Kayıt tarihi
: 19.05.16
 
 

Hayata ve gündeme dair ne varsa bu blogda..  ..