Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Siyaset
 

Gecikmiş bir bayram yazısı..

Gecikmiş bir bayram yazısı..
 

27 Mayıs bayramdı bir zamanlar ülkemizde..

Sahi ne bayramıydı..?

Bugün bütün gün bunu düşündüm; 27 Mayıs neyin bayramı olarak kutlanırdı bu ülkede..

Ülkenin serbest seçimler yoluyla iktidara gelmiş bir Başbakanının ve iki bakanının, her türlü aşağılamalara, akla ve izana sığmaz zulümlere uğratılarak “yargılandığı” ve “sizi buraya gönderenler asılmanızı istiyor..” diyerek, yargılamanın sadece göstermelik olduğunun itiraf edildiği ve bu “irade” nin emir ve direktifleri doğrultusunda idam kararlarının verilip uygulandığı bu meşum günü ne adına kutluyorduk biz..?

Bir Sayın Yargıçın dediği gibi; halkın coşkuyla karşıladığı bir “Asma günü” olarak mı..?

Demokratik hayatı boyunlardan budadığımız için “Budama günü” olarak mı..?

Yargımız eşsiz adalet duygusuyla kararlar verdiği için “Yargılama günü” olarak mı..?

Yassıada’nın ıssız ve soğuk koridorlarında “adalet” tecelli ettiği için, “Adalet günü” olarak mı..?

Bayramın yine bir ihtilal sonrası kaldırıldığını hatırlıyorum da, kaldırılan 27 Mayıs “bayramı” nın ne bayramı olduğunu hatırlayamıyorum..!

Hatırlayan varsa, hatırlatsın lütfen…!

Not:Bu yazı önceki gün yazılmıştı, ancak internet bağlantımda sorun olduğu için bugün yayınlayabiliyorum.. Yayınlamadan edemedim, ne yapayım..!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..