Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

05 Kasım '06

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Gecikmiş bir sevgi yazısı

Gecikmiş bir sevgi yazısı
 

Nerden başlamalı, yüreğimdeki en derin sevgi, en acı hasret hangi kelimelerle ifade edilebilir ki.. Belki de dün akşamki rüyamdan başlamalıyım. Hep aynı rüya, rüya olamayacak kadar da gerçek.. Üstelik uzun yıllardır hep aynı rüyayla ve yüreğimde yine o derin sızı ile uyanıyorum. Halbuki sen beni hiç aldatmadın o dönülemeyen uzaklara gitmeden evvel.. Daima dualarınla, o kocaman karşılıksız sevginle hep yanımdaydın. Tüm kötülüklerden koruyan bir kalkandı sevgin bana..

Akşam yine yanıbaşımdaydın işte.. Sevgiyle sarılıyordun güneş gibi sımsıcak gülümsüyor, yüreğimi ısıtıyordu gülüşün.. Kimselerin gülüşüne benzemezdi ki senin gülüşlerin.. Bense hem ağlamaklı, hem mutlu varlığının gerçekliğine şaşırmış halde, yine uyanacağım yine yanımda olmayacaksın diye üzülüyordum, sen yine yokluğunu hafızamdan silen o gülüşünle, "Ben hep yanındayım" diye aklımla oyun oynuyordun.. Ben eskisi gibi kucağında mutlulukla ışıldıyor mutlu kedi yavruları gibi mırıl mırıl uyukluyordum..

Canım annem yine kandım bu gece sana.. Sabaha karşı uyandığımda yokluğunun geçemeyen o bıçak yarası yine yaktı yüreğimi işte.. Yine yastığım gözyaşlarımla ıslandıda gözyaşlarım dindiremedi içimdeki yürek yangınımı..

Nasıl karşılıksız, katıksız bir sevgiydi senin sevgin ki anlatılır değil.... Sadece çocuklarının değil, tüm dünyanı sen kocama sevip sarardın.. Öylesine büyük boşluktuki gidişin, sadece bizler değildik boşlukta çaresiz kalan, herkesler sevginden yoksun kalıp yönünü yolunu şaşırttı canım annem..

"Seni Seviyorum", "Onu seviyorum" demek ne kadar kolay değilse, "O beni seviyor" diyebilmek bin kat zordur ya, canım annem sana gelen, seni anlatan her insan aynı cümleyi yüreği ile imzaladı " O beni çok severdi" dedi.. Zira kim hastalansa, doyumsuz çorbanla sen yanıbaşındaydın, kimin canı yansa, kim mutluysa sen hep ilk ordaydın. Herkesin anası, dostu, can yoldaşı oldun.. Evlerinde yemek yemeyen çocukların en sevdiği mutfak senin mutfağındı, sen sadece ailenin değil, seni tanıyan herkesin en sevdiği insandın.. Güldüğün zaman bütün dünya gülüşünle ışıl ışıl olur hepimiz ışığınla gülücükler saçan minik yıldızlara dönüşürdük adeta..

Ne desem seni anlatamam canım annem..Nasıl söylesem yüreğimdeki acıyı silemem.. Fakat bu rüyalar hepsinden fena, bir mutlanıyor bir ağlamaklı yüreğim.. Sen beni hiç kandırma_z_dın canım annem..

Sakın sitem ediyorum sanma, sen bu deli kızına aldırma, bu akşam yine gel emi..

 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..