Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Geciktin a/Gelincik

Geciktin a gelincik bağda hazan vaktidir
Sen bir Mehlika Sultan, bense bir yitik ozan
Bu ümitsiz sevdadır, ölümüne muktedir!
Şimdi benim kalbimin ince yerinden sızan
Derin bir ıstırabın akşam kızılı suyu!

Uzanır gözlerimde gül kurusu vadiler
Dalgalı saçlarındır ufkun iki yakası!
Rüzgar gibi boşanmış amansız münadiler
Ve sende şahikalar kanarya fırtınası!
Ve bende bir vesvese çaresizlik diz boyu!

Yüreğime işledi gözünün huzmeleri
Ölümün kaçınılmaz kucağında üşürüm!
Buram buram fışkırır serimden sevda teri
Burada sevinmezsem mahşerde gülüşürüm
Hüznümün ateşiyle harelenir her kıyı!

Visali olmayacak serapa bu sevdayı
Kurşunlara gererek yaşasam da göğsümü
Duymasan da gelincik, bu sesi bu sedayı
Hep derinde kalacak kalbimdeki bu gömü
Ve hep söyleyecekler bülbüller o şarkıyı!

II

İstesen verir miydim, bilemem gökten ay’ı
Kim bilir yıldızlarla dökerdim kucağına!
İlk kez senle birlikte gördüğüm bu rüyayı
Kuşanıp süklüm püklüm çökerdim ocağına!

Ellerine takardım inciler incisini
Gözlerimi bürürken ebruli bakışların !
Hiç anlamı olmazdı sen içime işlerken
Hiç anlamı olmazdı sonsuz yakarışların!

Ve sesinle uyanır sesinle yaslanırdım
Ecel bile esrise gül goncası bağına!
Çığlık çığlığa koşar sevdanla ıslanırdım
Dokunmasın yel diye o kızıl dudağına!

Geciktin a gelincik bağda hazan vaktidir
Şimdi benim ülkemde karanlıklar muktedir!

yitikozan

 
Toplam blog
: 39
: 445
Kayıt tarihi
: 19.10.10
 
 

Ben Durmuş Kaya... Mahlasım "yitikozan". . "Güzel bakan güzel görür" diye düşünüyorum. Şiiri, güz..