Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Geçinemeyen yok mu?

Geçinemeyen yok mu?
 

Gecenin kör yarısı Türkiye İstatistik Kurumu’nun, Yaşam Memnuniyeti Araştırmasının 2010 yılı sonuçlarını okuyorum...

Anket yapmışlar vatandaşa sormuşlar;

Gelirinizle ihtiyaçlarınızı karşılayabiliyor musunuz?

Ülke genelinde hane halklarının %13’ü bu soruya “ çok zor” demiş!

%33,1’i “zor” yanıtını vermiş!

%39,6’sı geçim zorluğu yaşamadığını, %12,3’ü kolay geçindiğini, %1,9’da çok

kolay geçindiğini söylemiş!

&&&

Pufff... Tanıyanlar bilir rakamsal takıntılarım var benim!

Sonuçları okuduktan sonra bu anketi kaç kişi ile yaptıklarını merak ettim, araştırdım bulamadım...

Farkındaysanız anket hepimizi kapsıyor... Bana gelip kimse bir şey sormadı... Size sordular mı?

İçinizde ankete katılan var mı?

39,6+12,3+1,9= 53,8

Tuzlarının kuru olduğunu söyleyenlerin oranı bu; % 53,8...

&&&

Yani vatandaşın neredeyse yarısı geçiniyor, yarısı da zor ve çok zor geçiniyor!

Herkes öyle ya da böyle geçiniyor...

İnsan geçinemeyen yok mu diye merak ediyor!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..