Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '20

 
Kategori
Deneme
 

Geçiş

Mektup  (Peri tozları 1)

Derin duygularım kiraz, ıhlamur ağacına  birleşmesi, sezgilerimden süzülmüş tecrübelerimde aklımın güçlenmesi isterken,

duygularımın sesini  sessizliğin çığlığına gizledim, ben severken sesimin gittiği yer mektuplarım.

Anlayamadığımız yerlerde yaşıyoruz, çok üzgünüm, başımı omzunda dudaklarımdan dökülen  fısıltılarımsıçak  ellerimin boşa düşmesi

Bu elle tutulamayan korkunç  aşkın sorumluluğunu, bütün acılarıyla yüklenen biri olacağım yerde, duruşların düşüncelerin değişti senin bu  duyguna yenik düştüm bende dışarıdan göründüğü gibi değil kalbim fena kırık  ve her zaman seni göre  bilen bir ayna elbiselerini astığın bir dolap olsam ne iyi olurdu gün boyunca izlerdim seni koltuk daki oturuşunu, dalıp giden yüzünü  uyuşunu izlerdim  denizin dibindeki avuç içi bir yer okyanusun baskısına nasıl dayanıyorsa bende  sensizliğe öyle dayanıyorum. Yaşam rezillik aslında, bunca çirkinlik içinde insanlara dayanamazdım   utanç duyardım ama sen bir şey öğrettin bana, dayanılmayacak gibi olan yaşam değilmiş, her zaman  sevip sevmediğimi soruyordun çok güç bunu karşılığını vermek karşılaşırsak soluğum kesilmezse söylerim, bu konuda ettiğin her söz etime batan kızgın bir şey sanki yakıyor geçmiyor acısı, gün geçtikçe daha da yakıyor..Ne içindeyim zamanın ne dışında, parçalanmayan zaman akışında sırayı   sana veriyorum   yasakla beniyasakla ki  ben sana ulaşamayım belki  o zaman senin gibi   olurum..

 

Belki her şey bir şey içindir. Bunca yaşanmışlık bir tek yaşamak içindir. Belki kaderime  yanlızlık  iyidir  belki  huzur bekliyordur  yaşamadan bilinmez..

Peri tozları

 

 

''Eğer sevmeliysen beni,

İzin ver olmasın hiç birşey için,

Aşkın hatırından başka, tek başına,

Deme,

Ben onu gülümseyişi için severim, tatlılıkla konuşması

Huyu için,…bir düşünce inceliği için,

 

Benimkiyle aynı yere düşen, ve böyle bir günde

Hoş rahatlığın duyumunu getirmiş olan kesinlikle

Çünkü böyle şeyler kendi kendilerine,

Sevgilim değişe bilir ya da değişir..

Senin içinve sevgili, böyle biraraya

Getirilen, sökülebilir böylece.

Ne de sev beni

Kendine has değer verdiğin şefkat için kurulayarak yanaklarımı,

Çünkü belki birisi unutabilir ağlamayı senin verdiğin rahatlığı

Uzun süre taşımış olan ve kaybedebilir senin sevgini bu yüzden"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..