Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Geçişlerin var bende

Geçişlerin var bende
 

GEÇİŞLERİN VAR BENDE... Kendin Gittin İzin Kaldı Bende...


Geçişlerin var bende
Bedenimde
İliklerimde
Kalbimde
Kendin gittin
Hayallerinle
İz bıraktın
Aldığım her nefeste
Geçişlerin var bende
Beni dört bir yana savuran
Tesirin bir ömür boyu devam eder
Hala kendime gelemedim
Ölü müyüm, sağ mıyım?
Anlayamadım
Şaşmamak gerek
Anlayana kadar böyle devam eder
Anlamak da yetmez belki de
Hazmetmek, telakki etmek gerek
Bir dünya yükünü miyarlarca insan kaldırmazken
Sorun üzerine sorun ürerken
Ben bir başıma
Beni yakan varlığınla
Beni yok eden yokluğunla
Nasıl baş ederim?
Kolay mı sanıyorsun?
Geçişlerin var bende
Beni dört bir yana savuran
Bir medar lazım bana
Bu kudrete haiz olsam da
Beni dört bir yana savuranı
Savuramam
Beni yakanı
Yakamam
Beni yok edeni
Yok edemem
Yakmadan yanmamak
Yok etmeden yok olmamayı
Senden bir türlü öğrenemedim
Kim bilir belki de kaderdaşız
Yakmalıyız
Yok etmeliyiz
Nasılsa yana yana
Yok olmaya meil etmişiz
Ama yok yok!
Yok olmaya müsaade etmemeli
Yana yana meşale olmalı gönüllere
Görmeli diğer yürekler
Yok olmamalı hatta
Asla ve katta
Zerrei miskal kadar
Yanmamalı başka gönüller.
 
Hasan DAYAN

 
Toplam blog
: 9
: 361
Kayıt tarihi
: 09.11.11
 
 

Ülkemizin güzel şehri olan Diyarbakır'ın Dicle İlçesi'nde, 9 Şubat 1983'te dünyaya geldi. 5 yaşın..