Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Geçiyor

GEÇİYOR

Şurada ne kadar,  ömrümüz var ki.

Ah ile vah ile gelip,  geçiyor.

Sevdiğim o güzel,  kimlere yar ki,

Bakışı gönlümü, delip geçiyor.

 

Ararım bulunmaz, derde dermanın.

Gittiği yerlerden, dönmez kervanım.

Sevdiğim elinden, ölüm fermanım.

Koskoca  ömrümü silip geçiyor.

 

Bir sevda ateşi, düştü özüme.

Dayandı şu kalbim, aşkın közüne.

Kandım bir zalimin, yalan sözüne.

O vefasız bana, gülüp geçiyor.

 

Yaş kemale erdi, ağardı saçım.

Aşka  mahkum oldum, bitmiyor suçum.

Doymadım bir tanem, doymadım açım.

Kimi sevsem eller, alıp geçiyor.

 

Birdal Can Tüfekçi

                           

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..