Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

Geçmiş olsun aşıksınız

OOOOO GEÇMİŞOLSUN AŞIKSINIZ!!

Bu ay için kafamda bir çok şey vardı düşündüm düşündüm ve sonunda ne ile alakalı yazsam derken, derken nihayet kararımı verdim. Evet bu ay ki konumuz AŞK!....

Hani o gerçekten de görünce içinizden birşeylerin kayıp gittiğini hissettiğiniz, devamlı cep telefonununuzu kontrol ettiğiniz;a rama vardı da duymadınız mı acaba diye endişelendiğiniz, eğer hala aranızda başlamış olan bir ilişki yoksa ve hala ince ince yazışmalar varsa sadece, bir yerde karsılasınca ki, nitekim zaten muhakkak tesadüfen bir karşılaşma değildir aslında o!derin bir araştırma yapılmıştır öncesinden nereye gider, nerlerde eğlenir, ne yer, ne içer diye)

Ve işte bu ve bunun gibi durumlar yaşıyorsanız şu aralar; GEÇMİŞ OLSUN! AŞIKSINIZ!

Valla bunun henüz tedavisi yok malesef, bulunamadı ve bulan da çıkmaz benden söylemesi..


Ne aşklar yaşıyor değimli insanlar ??hani hele şu binbir gecedeki onur ‘un aşkına ölücem yaa ama sadece dizi de olabileceğine inananlardanım maalesef…eskidenmiş o gerçek , o tutkusu uzun süren, ömrü uzun olan aşklar . Artık , sanıyorum ki insanların belkide gerek yaşadıkları hayat şartlarından olsa gerek diye düşünüyorum birbirlerine tahammülleri kalmıyor, sabır diye birşey kalmamış artık.Özveride bulunulmuyor artık. Ve en acısı çiftler sevgilerini çok ama çok çabuk tüketebiliyorlar…halbuki ne heyecanla başlıyor aslında her şey !!

Nasıl bir tutkuyla başlıyor, belki de nelere katlanılıyor kimi zaman , ne fedakarlıklar yapılıyor bir ilişki uğruna . Ama sonuç genellikle yüzdeye vurulursa bana kalırsa %70 bu iş bu şekilde sonuçlanıyor.


En çok da bitme sebepleri ‘ALDATMA ‘oluyor . Bu ne yaaaa aylarca, koş koş peşinden sonra başla güzel bir aşka, çal zamanını o’insanın ömründen belki aylarını, beklide yıllarını çal ve heyecanı bitti diye bir salakça bahaneyle kalk git başkasıyla aldat.!.oldu anladım da bu heyecan sanki bitmeyecek mi peki diye sorasım geliyor vallahi.bu devirde insanlar o kadar tatminsiz yaşıyor ki maalesef, doyumsuzluk var, hemde çok.Ben artık neye inanıyorum biliyor musunuz?AŞK, diye bir şey yok bence !..yok öyle ya, varsa neden bu kadar ucuz olabiliyor ki.neden bu denli ucuz malzemelerle kapılar kapanıp başka aşka hemen yelken açılabiliyor ??bu ne hız anlamadım ben.Ya yaşananlara saygı? Ya ayların?ya yılların? Ya ya paylaşımlar??ya duyguları?ne hissettirdiğini düşünüyor musun karşındakine? Nerdeeeeee…. Düşünen olsaydı devam etmezdi bu, etrafımdaki dostlarımın, arkadaşlarımın acı çekmesi belki de.Beni tanıyan herkez bilir ki kalabalık bir gurup halinde, hatta koloni halinde yaşam süreriz arkadaşlarımla. Kız fazlası olan, bu küçük topluluk, her yere beraber gider, gelir beraber yer , beraber içeriz..Ama biz çok zaman önce almış olduğumuz mecburi bir karar sonucunda, yazın Solemare’ de küçük barın etrafına nerdeyse

Selim’in oraya, hepimizin birer, birer o bölgeye minyatür anıtlarımızı yaptırma kararını aldırma noktasına kadar uzadı..Sebebine gelince bizler kısaca; B.A.İ.K GURUBUN ÜYELERİYİZ ARKADAŞLAR!...Yani; BENİM AŞKA İNANCIM KALMADI GURUBU BU.

Valla nasıl olsun yahu şu durumda hala inanan varsa bana lütfen adresime mail atsın, ve açıklasın..

Ama, bana demeyin ki biz altı aydır sevgilimle beraberiz kesin aşk var ya deme öyle irem! gibi bir geyik istemiyorum lütfen.Ya da bana ‘merhaba biz yeni evli bir çiftiz hala deliler gibi aşığız heyecan bitmedi asla, kimseyle karımı da aldatmadım falan’.Bana; lütfen desin ki birisi kızım bak 15, 20 yıldır evliyiz ve hala aşığız , ilk gün gibi her şey diyin bana..ve rica ediyorum nasıl yaptınız bunu bana da izah edin aşka, aşkın varlığına yeniden inanayım!!Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.

Hoşçakalın

 
Toplam blog
: 4
: 653
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Ben 1973 İzmir doğumluyum asıl mesleğim Halkla ilişkiler. Çeşitli organizasyon, şirketlere basın dan..