Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Geçmiş olsun

Geçmiş olsun
 

Hiç bu kadar kısa yazı yazmamıştım. Milli takımımız Dünya Kupası'nda havlu attı. Bizden 4 puan öndeki Bosna Hersek'le 1-1 berabere kaldık ve puan farkını koruduk"!"

Matematiksel olarak "şansımız devam ediyor" diyenler de olacak biliyorum. Biz Belçika'da Belçika'yı yenicez de, sonra Ermenistan'ı da halledicez de, Bosna İspanya'ya yenilecek, Estonya ile de berabere kalacak, falan filan... Ne o? Biz Dünya Kupası finallerine gideceğiz... Yapmayın Allah aşkına...

Eleştirmenlik yapacak kadar futbol bilgim yok. Ancak bu kadar başıbozuk bir takımın finallere gitse de bir şey yapamayacağını anlayabiliyorum. Ben Fatih hocaya verdiğimiz paralara acıyorum sadece.. Geçmiş olsun..
 
Toplam blog
: 859
: 979
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu, ekonomik..