Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '19

 
Kategori
Blog
 

Geçmiş Olsun

Bizler uzun zamandan beri Milliyet Blokta yazılar yazan kişileriz ve bir aileyiz. İyi veya kötü günlerimizde birbirimize dileklerimizi iletiriz. Bu blogta çok yakından tanıdığım ve zaman zaman telefonla görüştüğüm arkadaşlarım var. Bunlardan birisi de Haikuları ve güzel şiirleri ile tanıdığımız Sayın arkadaşımız Şahin Özşahin beyefendi.

Belli bir yaştan sonra hastalıklar yakamıza yapışıyor. Ben de sağlık sorunlarım nedeni ile yakınımızdaki tıp merkezine tetkiklerimi yaptırmak için gidiyorum. Bugün de henüz hasta haneden dönmüştüm, telefonum çaldı, arayan Sayın arkadaşımız Şahin beyefendiydi, sesi çok halsizdi, hasta olduğu belliydi bana bir hafta önce kalp ameliyatı olduğunu ve şimdi daha iyice olduğunu belirtti, uzun zamandır yazamıyorum, merak edeceğinizi bildiğim için sizi aradım, arkadaşlarımın bilgisi olsun dedi. Değerli arkadaşımıza çok geçmiş olsun diyor, tez zamanda sağlığına kavuşması için dua ediyorum. Sayın arkadaşlarımıza saygı ile duyurulur.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..