Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Geçmişe bakıyorum bir tepeden

Sisler içinde tüm ova.....

Sisler içinde bir deniz...

Sisler içinde çocukluğum...

Sisler içinde gençliğim....

Bembeyaz bir sisle örtülmüş doğa......

Güneş doğmadan bir anlığına beliren hayal gibi,

Büyük bir bulut gibi....

Bir masal imgesi gibi...

Taze bir başlangıç gibi.....

Genç.... mutlu...güzel....

Geçmişe bakıyorum bir tepeden.

Şehre bakıyorum...

Çocukluğumun sokaklarında çığlık çığlığa.....

Komşu mahallenin çocukları ile yumruk yumruğa,

Ali Dayı'nın bahçesinden çalınan erikler...

Dar sokaklarda yayılan yemek kokuları,

Birbirinin külüne muhtaç komşular..

Siyah önlükler içinde ki çırpı bacaklı kıza...

Benden önce tahtaya kalkan parmaktan..

Bir türlü bitmeyen ödevler......

Öğretmenin yüzümüzde şaklayan sesi.

Sizler arasında kalmış anılarımız.......

İlçenin dar sokaklarında yürüyen dostlar.

Aşkın bozamadığı dostluklar...

Kiminin cesareti , kiminin vicdanı , kiminin şiirleri,

Sisler arasından uyanan geçmiş gibi buğulu gözlerim.

İki kadeh attımı şahane şarkılar söyleyen,

Komşu oğluna bakıyorum.

Güneşli günlerin kaldırdığı sislere,

Elimizden alınan yıkılan bahçeli evlere,

Bahar akşamları tahta sandalyede,

Siyah beyaz seyredilen filmlere bakıyorum....

Anıları unutup....

Birlikte yitirdiğimiz geçmişe bakıyorum.

18.03.2010

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..