Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Geçmişe gidebilir miyim?

Geçmişe gidebilir miyim?
 

1, 5 yıl geçti aradan nasıl geçti neler yaşadık anlatmaya kelimeler çokta yeterli değil, cümleler aşırı devrik olacak gibi o yüzden susmak ya da kaçmak en iyisi.

İlk darbeyi aldığım günü hatırlıyorum 8 birayı 15 dakikada içtiğimi, benim için tarifsiz bir rekordu...

Ağlayışım, çırpınışım, isyanım! Hepsi birer birer geçti gözümün önünden ve patlamam beklenirken, belki de patlamam gerekirken küçük çığlıklarımla isyan ettim nedenlere...

Sonra herşey sessizliğe verdi kendini sanki olacaklar olanları unutturacaktı ve öyle oldu. Sen bir anda karşıma farklı bir insan olarak çıktın kozasından çıkan kelebek misali...

Her Ankara otobüsüne binişimde bir heyecan sarardı tüm bedenimi ve otogarda inişlerim tam bir tören havasındaydı. Köşedeki simitçiyi hiç unutmayacağım yada ellerim titreyerek okuduğum gazeteleri, içtiğim çaylar hep içimi ısıtır ama senin geliş saatin alev olurdu yüreğimde.

Ahh Kızılay...

Sen kahvaltı yaparken ben seni izlerdim huzur depolamak için geri dönüşlerime, ağzına attığın her lokma benim içime bir parça daha huzur doldurur, gözlerim o soğuk Ankara sabahında sıcacık bakardı sana.

Ulusa gittiğimiz günleri hatırlar mısın? enerji içeceği, su, abur cubur :) sen şarkı dinlerdin yine bulunduğun hiç bir yere aldırmadan yüksek sesle ve eşlik ederdin, yaramaz bir çocuk ifadesi yüzünde.

Tenine dokunmak, sarılmak, beraber içilen sigara bana enerji içeceğinden daha iyi gelirdi.

İSYANLARIM, KIZGINLIKLARIM, KISKANÇLIKLARIM, ÖZLEMLERİM, HATALARIM VE KORKULARIM... Hep senin içindi ve senden gelirdi bana, Sevdikçe sevesi gelir mi insanın? Ben sevdikçe daha çok seviyor, özlüyor ve yanımda istiyordum seni. Daha çok dokunmak ve daha fazla yanında uyuma isteğim hep bundandı.

Ben hiç bir zaman seni kaybetmek ya da bir gün nasıl olsa bitecek diye sevmedim. Ben daima daha uzun sürebilir ve daha çok sewebiliriz diye yanında oldum senin. Ben her zaman değiştiğini, bir kelebek olduğunu düşündüm ve öyle bildim.

İNANCIMI YİTİRMEDİM VE BEKLERİM BEN O KONUDA HERKESTEN ÇOK AZİMLİYİM.

SEN İSE HER ZAMAN BENİM DIŞIMDAKİ HERKESE ÇOK FAZLA İNANDIN VE EN BÜYÜK HATAN BU OLDU.

BEN İSE SEN HER KIZDIĞINDA HATA YAPMA KONUSUNDA BAŞARILI OLURKEN, SEN İSE BENİM HİÇ BİR HATAMI DÜZELME GAYRETİNE GİRMEDİN.

Ben seni sevdim... Geçmişe gitseydim bile yine severdim ve yine yanında olurdum! Gelecekte de ne zaman olursa olsun yanında olurum!

 
Toplam blog
: 6
: 577
Kayıt tarihi
: 18.12.06
 
 

1979 izmit doğumluyum, Açık Lisede halen eğitim görmekteyim, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Özürlü Ka..