Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '18

 
Kategori
Deneme
 

Geçmişe Özlem Duyanın Bugünkü Hayatı Güzel Değildir

Geçmişe Özlem Duyanın Bugünkü Hayatı Güzel Değildir
 

Bu, kişi için de toplum için de böyle. Geçmişi unutturacak bir hayat yaşadığınız zaman geçmiş aklınıza bile gelmez.

Geçmişe özlemin kaynağında biraz da şöyle bir durum var: Geçmişe genellikle yaşlı insanlar özlem duyarlar. Çünkü o zaman gençtiler. Tatlı çocukluk, çılgın delikanlılık, aşklar, umutlar, hayaller… Şimdi hangisi var?

Geçmişe özlem aslında bunlara özlem.

Geçmişte hayat daha güzeldi, ben katılmıyorum bugün olan çoğu şeyler o gün yoktu. Geçmişin kendisi değil duygusu güzel, “ne günlerdi o günler” dediğiniz zaman burnunuzun direği sızlıyor.

Alt tarafı hamal çocuktum benim bile hatıralarım bana güzel geliyor. Bir şey yaşandıktan sonra daha güzel oluyor, üzerinden zaman geçtikçe de güzelliği artıyor hatıraların özlemi “Rüzgâr Gibi Geçti” filmi gibi ruhumuza doluyor.

Hayatımız güzel değilse ya gelecekten umutlanır ya da geçmişle avunuruz.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..