Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '07

 
Kategori
Dostluk
 

Geçmişe özlem duymak

Bu günlerde heryerde bir "facebook" kelimesi dolaşıp dururken, oğlum çatı odasından seslendi annecim çok güzel birşey oldu tüm kreş arkadaşlarım facebook da buluşmuş o yıllardaki fotoğrafları eklemişler, bak şu, bu..derken 2 saatimi facebook'un karşısında geçiriverdim. Vay be ne güzel birşey bu, aylardır google'a hatırladığım tüm lise ve fakülte arkadaşlarımın isimlerini yazmaktan ellerim yoruldu. Sonuç nafile..Acaba birtanesine rastlarmıyım diye merakdan ölüyorum, lisemin çok da güzel bir web sitesini yapmışlar ama 80'li yıllardan bir üye dahi yok..bilgisayarı olmayan ev kalmadı bir tek ben mi çabalıyorum diye düşünüyorum ama olası da gözükmüyor...hah şimdi fırsatını bulduğumda oturacağım facebook'un karşısına bulacağım tüm eskileri..

Onca paylaşılmışlıkları, güzel dostlukları.. yoruldum bugünün maskeli suratlarından aramam ondan.. geçmişi çok özlemem ondan, herkes çıkar dostluğu peşinde..çıkar yoksa kapını çalan yok...sanal dünyaya rağbette bundan.. Ben bile insan ilişkilerine bu kadar önem verirken artık kimseyi görmek istemiyorum, bu hafta misafir yok yaşasııın diye mutlu oluyorum, yapay ilişkilerle hayatımı paylaşmak yorucu ve gereksiz gelmeye başladı, bu 40 yaşından sonra daha net anlaşılıyor, yada daha fazla umursanıyor. Ota böceğe ve canım köpeğim paşa'ya düşkünlüğüm de bundan elbet.. Onlar beni ben onları olduğumuz gibi kabul ediyoruz, seviyoruz karşılıksız. Yinede eski dostlarımı bulmak istiyorum, bakalım gençler kadar başarılı olabilecekmiyim, bulabilecekmiyim umursadıklarımı... Herkese gerçek dostluklar dileklerimle.

 
Toplam blog
: 4
: 794
Kayıt tarihi
: 22.05.07
 
 

Doğayı çok seviyorum, içindeki otu böceği, hayvanları çok seviyorum, köpeğim beni yaşama bağlıyor, t..