Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Geçmişi silmek

Geçmişi silmek
 

gözyaşı


Yıllar çabuk geçti farkında olmadan, belki farkındaydık ama geçip gitmesini önemsemiyorduk. Birlikteydik , mutluyduk ve birbirimizden kopmayı hiç düşünmüyorduk.

Söz vermiştik birbirimize hatırlıyor musun?

İkimizden biri başka birini tercih edecek olursa açıkça söyleyecek ve dostça ayrılacaktık.

Olmadı değil mi? Söyleyemedin, hissettirmemeye çalıştın ama başaramadın.

Benden de vazgeçemiyordun ondan da ama o daha ağır bastı.

Ben eriyordum. Eridim, eridim yok olmaya başladım ve yapamayacağım bir şeyi yaptım, gittim…

Senden de evimden de .

Hiç gitme demeyi düşünüp de dilinin ucuna geldi mi kal demek?

Gidene dur demeden terk edilişi kabullenmek nasıl bir şey?

Tanıdığımı sandığım sen neden terk edilişi kabul ettin?

Sorgulamadan, ne olacağını hiç düşünmeden, neden ?

Ben elime kocaman bir silgi aldım, silmeye başladım geçmişi. Zor oldu ama başardım.

Biraz kalem izleri kaldı, zamanla o izler yok olacaktır ve ben o kağıda yeniden bir şeyler yazacağım buna eminim.

Artık kırılan cam parçaları yüreğime batmayacak, içten içe kanamayacak ve derinlerde hiç bir sızı hissetmeyeceğim.

Evet her şeyi sildim ve camdan yapılmış ne varsa kırdım, fanusumu bile.

Umutlarımı yeni yaşamıma taşıdım, sevgilerimi de gerçek sevenlere vereceğim demet demet.

Çünkü; hepimiz için yaşam devam ediyor.

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...