Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

11 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Geçmişimi verin bana

Geçmişimi verin bana
 

Ben yine hüzünlü, yine yorgun.
Yaş olmuş kırkbeş....
Ben yaşlı ihtiyar, biraz daha durgun,
Baktığım zaman geçmişime,
Up uzun bir yol katetmişim...
Yaşantımı sevdalara,
Yaşantımı sevdiklerime,
Yaşantımı dostlarıma,
Gönlümdekilere meşk etmişim....
Ya kendim, ya ben!...
Bu up uzun yolda,
Çektiğim acıları,
Paylaştığım zevkleri,
Bitmiş sonları,
Yaşanmış yalan hikayeleri,
Ve geçmişte bıraktıklarım....
Yaşantımı kendime katletmişim.
Bir fırtına gibi esintilerde,
Kaytararak yaşadığım okul yıllarım,
Bir tokata sağır kulağım,
Yaşadığım yarım askerlik yaşantım,
Birbirini kovalayan gönlümdeki kızlar,
Yaşanmış yarım kalmış evlilik hayatım.
Gözlerimi açıp kapattığım da...
Geride bıraktığım,
Kocaman evet koca bir hiç...
Kalem alsam elime,
Ne roman olur, ne mısralara şiir,
Koca bir hayatta yokluğa,
Başkasının gönlündeki,
Dertlere deva,
Dertlere ortak, sevdalara!..
Karşındakinin yaşadığı cefalara,
Duygusalığımın getirdiği sıkıntılara,
Kocaman bir yaşam, bir hiç...
Olmuş kaderinde mahkum, bir esir,
Ben tekrar çocukluğumu..
İstiyorum..
Okul sıralarında oturmak,
Defter kitaplarıma sarılmak,
Sıralar arasında bir kız uğruna,
Bir şamata ve şaka ile karışık,
Arkadaşlarımla boğuşmak
İstiyorum...
Lise yıllarımda...
Gençliğimle fiyaka atmak,
Yakışıklılığımla caka satmak,
Genç kızlardan yanak almak,
İstiyorum....
Kaytarmadan okumak,
Konuşulanları duymak,
Askerliğimi doyasıya yaşamak,
Ve kuracağım yuvam da,
Uzun ve ölesiye bir evlilik yapmak,
İstiyorum....
Ben geçmişimi geri istiyorum!..
Geriye baktığımda yaşanmış,
Anılarım...
Sevdiklerimle hatıralarda,
Paylaştıklarım...
Kalem alsam elime,
Roman gibi,
Satırlara döşenmiş bir şiir gibi,
Hayatımı tekrar, tekrar yaşamak,
İstiyorum...
Ben olgunluğumu,
İstiyorum..
Geçmişinden geleceğe,
Parmakla gösterilecek,
Karizma yerinde...
Fizik ve emsal ise bakışlar,
Çevresinde sevilen ve sayılan,
Ben!... adam gibi adam olmak,
İstiyorum...
Geçmişimi verin bana,
Verin ki yeniden ,
Yaşatayım....

 

Ayhan İçöz
11.01.2012 saat :22.45
 

 

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..