Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

19 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

Geçmişte kalmış " Milliyet Blog " anılarım

Geçmişte kalmış " Milliyet Blog " anılarım
 

Anılarımda mazi olmuş nostaljik MİLLİYET BLOG sayfam


 Merhabalar,

Sevgili arkadaşlarım ve dostlarım..!

Yazmak ve yazmak... Ne güzel bir duygu ise, okunmak da bir o kadar hoş bir duygu

yazarlar için olsa gerek, öyle değil mi.?

İşte bu uzun maratonun başlangıcı olan 07.Haziran.2007 bir yaz gününde Milliyet Blog da kendimi buluverdim. O günden bugüne kadar süregelen maratonda, çok güzel anılarımla birlikte, bir, iki tatsız olaya da ister istemez şahit oldum elbette. 

Ben genellikle hoş görülü olmayı ve geniş projeksiyondan olaylara bakmayı kendime bir düstur seçmişimdir bugünlere kadar. Hoş görü ve sevgi insana bir yaşam yolu çizer kendince tabii ki.

 

 

 İŞTE BÜYÜK HARFLERLE YAZMIŞ OLDUĞUM O ESKİ GÜNLERDEKİ SEVGİLİ KLAVYEMİ SİZLERE TANITIYORUM.. :-))

YIL = 2007

Sevgi ve ilgiyi görmemiş ve tanımamış bir kişiden de gel beni sev, benimle gel dost ol diyemezseniz elbette. O kişi haklı da olsa haklıdır. Haksız da olsa haklıdır kendince. Yani buna yürek tüketilir mi gerçekten.? Ee tahammülü olanlar içinde ya sabır demekten başka da bir dileğimiz olamaz herhalde.

 

 

 

ŞİMDİLERDEKİ  BLOG SAYFAM (Üstte) - ANILARIMDA KALAN NOSTALJİK BLOG SAYFAM ise (Altda) GÖRÜNTÜLENİYOR.

O eski anılarımızda kalan blog günlerimizden, bir çok arkadaşımız malesef Allah rahmet eylesin, hakkın rahmetine kavuştular. :-( Bizleri üzdüler ve kederlendirdiler toprakları bol olsun.

Bir çok arkadaşımız blogdan ayrıldılar, bilmem dışarıdan acaba bizleri tekrar takip ediyorlar mıdır.? Gerçekten bu kıymetli arkadaşlarımızın blogdan ayrılıp, yazmamaları blog için büyük bir kayıp olmuştur, benim şahsi düşünceme göre tabii ki.

 

 

 

 

 ESKİ FORMATDAKİ " Milliyet Blog " YÖNETİM PANELİMDEN İKİ AYRI GÖRÜNTÜ

Yani sözün özü olarak, buradan kimler geldi, kimler geçti. Hani derler ya, " Doğru söyleyeni, dokuz köyden kovarlarmış " misali, bazen beni de bir kaç defa bu köyden uzaklaştırdılar. Tabi işin şakası bu, insan bazen gerçekten bazı olaylar karşısında kendini sorgulamak da istiyor kendince. İşte benim ki de buna benzer bir tavır oldu doğrusu.

 

 

  

ŞİMDİLERDEKİ BLOG SAYFAM (Altda) - ANILARIMDA KALAN NOSTALJİK BLOG SAYFAM ise (Üstde) GÖRÜNTÜLENİYOR. 

Benim de zaman zaman şikayetlerim oldu elbette. Ancak baktım ki bunun sonu yok buralarda. Hani derler ya " Kendi çalıyor, kendi dinliyor " misali gibi bir karmaşa bu maraton. Sıkıntılar yok mu.? Tabi ki var.! Benim özlemini duyduğum blogda bir samimiyet, bir dostluk havası hakimdi sanalda olsa. Üye sayımız daha az olduğu için yazdığımız yazılar yayına çok daha erken giriyor ve editörlerimizin daha fazla ilgisi vardı sanki o geçmiş günlerde.  

   

 

    

GÖNLÜMDEKİ O ESKİ GÜNLERDEKİ  Milliyet Blog SAYFALARIMDAN NOSTALJİK GÖRÜNTÜLER

Bu arada aramıza çok yeni değişik arakadaşlarımız katılarak bloğa ayrıca bir renk harmonisi getirdiler. :-) Buradan eski blog yazarları ve kendi adıma onlara " ARAMIZA HOŞ GELDİNİZ.! " demek benim için bir mutluluğa vesile olmuştur.

Burada aslında hepimize sığacak bolca büyük bir yer var, ancak bunu kullanmasını bilmek, birbirlerimizi kırmadan dökmeden sevgi ve saygının hakim olduğu, güzel ve hoş bir web platformuna çevirebiliriz bence.! 

Neyse, dilimin döndüğü, elimin yazabildiği kadarı ile sizleri sıkmadan bu konuyu da burada noktalamanın zamanı geldi, hoş görülerinize sığınarak. :-)

Sizelere sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılarımı sunarım efendim.

NECİP KÖNİ - ADANA / TR

  

* RESİMLER * Necip KÖNİ - Arşivinden

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..