Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '09

 
Kategori
Eğitim
 

Geçmişten geleceğe... Hasanoğlan'da II. perde

Geçmişten geleceğe... Hasanoğlan'da II. perde
 

Ankaralı Yeni Kuşak Köy Enstütülüler derneğinden bir basın bülteni aldım. İmece ve Köy Enstitüleri geleneğini yaşatmaya çalışan bu aydınlık grubun Hasanoğlan'da 2-3-4 Ekim tarihlerinde gerçekleştireceği etkinlikleri bildirmişler. Yeni Kuşak Köy Enstitülülerinin bu etkinliğinin bu güzel programını aşağıda sunuyorum.

Ayrıca en altta verdiğim linklerden bu gurubun etkinlikleri ve çıkardıkları " YENİDEN İmece " adlı dergi hakkında bilgi edinilebilir. Yine Üniversite gençlerine yönelik NASIL BİR EĞİTİM? adlı kompozisyon yarışmasının koşullarına da linklerden ulaşışabilir:


GEÇMİŞTEN GELECEĞE HASANOĞLAN’DA II. PERDE…

İmece sürüyor…
Ankaralı Yeni Kuşak Köy Enstitülüler, üniversite öğrenci toplulukları, meslek odaları, sanatçı dernekleri, demokratik kitle örgütleri, emek ve onurlu bir tarihle işlenmiş geçmişlerine sahip çıkmaya, o tarih üzerinden geleceği kurmak için uğraşmaya ant içmişlerdi bir kez…

3-4-5 Temmuz 2009 tarihinde iki yüze yakın katılımcıyla gerçekleşen I. Hasanoğlan Çalışması’nın son günü perdenin kapanmayacağını, Hasanoğlan’ın bir daha hiç öksüz kalmayacağını söylemişlerdi.
Vişnelik fotoğraf gösteriminde bir kez daha yenilenen söz, artık davranışa dönüşüyor…
“GEÇMİŞTEN GELECEĞE, HASANOĞLAN’DA II. PERDE” diyoruz.
2-3-4 Ekim 2009 tarihlerinde Hasanoğlan’dayız. Bu kez aramıza Hasanoğlan Anadolu Öğretmen Lisesi’nin gönüllü öğrencileri de katılacak.
Hem yatılı kamp katılımı, hem gündüzcü imece seçenekleri olacak.
Yerimiz, yatağımız kısıtlı olsa da yüreklerimiz ve heyecanımız çok geniş.
Katılım koşulları, başvuru belgeleri ve ayrıntılı için gerekli bilgiler ekteki dosyalardadır.
Ayrı ve uzak kalmayınız. Siz de çevrenize duyurunuz. Başvurular en kısa zamanda sonuçlandırılmaya çalışılacak, konaklama olanakları sınırlı olduğundan genç kuşaklara ve öğrencilere öncelik tanınacaktır.
Katılmak için ekteki “Başvuru Belgesi”ni doldurup hasanoglancalısmagrubu@gmail.com adresine gönderiniz.

BAŞVURU ve İLETİŞİM: "hasanoglancalismagrubu@gmail.com"
Sekretarya: TMMOB Mimarlar Odası Ankara Şube
Gonca Şahin 0542 5871300
Adnan Zeytinci: 0538 3347970
Yeni Kuşak Köy Enstitüler Derneği, Alper Akçam: 0532 7650723
YAPIDER: Asım Berkant 0 532 7225266
ODTÜ Eğitim Topluluğu: Sadık Dinler: 0532 2174520, 0555 5920765


KATILIMCI KURUM VE KURULUŞLAR:

Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği,
ODTÜ Eğitim Topluluğu,
Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi,
TMMOB Mimarlar Odası Ankara Şubesi ve MO Genç,
TMMOB İnşaat Mühendisleri Odası Ankara Şubesi ve İMO Genç,
TMMOB Makine Mühendisleri Odası Ankara Şubesi
TMMOB Ziraat Mühendisleri Odası ve ZMO Genç,
TMMOB Peysaj Mühendisleri Odası
TMMOB Elektrik Mühendisleri Odası
TTB Ankara Tabip Odası
YAPIDER,
ODTÜ Mezunları Derneği,
Eğtim-Sen 1 Nolu Şube,
AFSAD,
Ütopya Kültür Merkezi,
Edebiyatçılar Derneği,
Çağdaş Drama Derneği,
Dr. Servet Ünsal Tıp Merkezi,
Değişim Atölyesi Oyuncuları,
OSİAD (Ostim Sanayici ve İşadamları Derneği)

http://www.yenikusakizmir.com/
http://www.yenikusakizmir.com/subelerimiz.html



Yeniden İmece Dergisi 22. Sayısı Çıktı



Abone olmak için,
Genel Merkez Tel: 0(232) 256 52 62




 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..