Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Geçmişten özgürleşmek

Yaşadın ve bitti değil mi? Çoğu kişi bunu rahatlıkla yapabiliyorken sen neden yapamıyorsun? Geçmişin acılarını hayal kırıklıklarını üstünde taşıyorsun?

Evet ! Çevrendeki herkes sana bunları söyleyip duruyor bi yandan hepsine hak veriyor diğer yandan herkesi seni anlamamakla suçluyorsun, sonra kendine payeler veriyorsun; ben çok hassasım, ben çok duyarlıyım ben çok farklıyım daha ruhaniyim v.s v.s. oysa ki hepsi senin kendi kendine kurduğun kurmacalardan başka birşey değil...

Sen bence affetmeyi bilmiyorsun ? Evet affetmeyi bilmiyorsun!!! Şu an duyar gibiyim;

- Neden affedeyim, o bana ne kadar kötülük yaptı yanına kar mı kalsın? dediğini.

Ya sen kendine aynada hiç baktın mı? Ne haldesin? Ona kin bilenirken heran ondan nasıl intikam alırım ona bunu nasıl ödettiririm düşüncesindeyken kendine ne kadar zarar verdiğini?Tüm zamanının senin için değersiz birisi için heba olduğunun?

Hala yaşıyorsun sence bu sana verilmiş fırsat değil mi? Yeni bir gelecek için yeni bir hayat için ve daha deneyimli daha bilge olarak daha iyisini yaşayabilecekken hala neyin derdindesin?

Sana sunulan bu hayatı bir adım daha öteye taşımak tekamülünde biraz daha sıçramış olmak varken bunların esiri olmak niye?

Hala affedince onun yanına kar mı kalacak diyorsun? Hayır sadece ondan özgürleşeceksin ondan sıyrılacaksın ona endeksli olmaktan onunla kafanı meşgul etmekten kurtulacaksın affetmek bize hep yanlış öğretildi... Affetmek sadece senin faydana olacak o ise kendi yaptıklarının esiri olarak ektiğini mutlaka biçecek ve geçmişi ayaklarına dolanacak ...

Öyleyse şimdi ondan, yaşadıklarından özgürleşme zamanı! Hem ondan özgürleş hem geçmiş deneyimlerinin seni olma yolunda bir adım daha ileriye taşımasına izin ver!

Ve bu hayatta olduğunu göster, yeniden sev ve sevil gerçek sevgiyi yaşa!!!

Haydi geçmişin tutsağı olmaktansa geleceğinin mimarı ol!!!

  

 
Toplam blog
: 6
: 482
Kayıt tarihi
: 25.05.11
 
 

77 yılında İstanbul'da doğdum. İktisat fakültesi mezunuyum, hayat yolculuğuma devam ederken girdi..