Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

27 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Geçtti

Geçtti
 

Ben olmak benim olmak

Dedim, dedik

Hata mı? Dersem

Ben kimim neyim

Bir bilsen, bir bilsem

Beni bana anlatabilsem

Beni sana dinletebilsem

Aldığın nefesin

Senin kafesin

Olursam

Sence

Seni hapsetmekle

İnsanlığımın sonumu

Bana sorma konumu

Sana düşer yorumu

Benimki

Umutsuzluğun

Huzursuzluğun

Anlamsızlığım

Açıkça

Çıkılmazın durumu

Bu beden, elden giden

Olur olmaz bilmeden

Geçti, geçti

Hayat bu dönülmezi seçti

 

Cebirin Defteri  27.kasım.2008 ; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..