Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '15

 
Kategori
Siyaset
 

Geel gel, HDP’ye geell vatandaş

Geel gel, HDP’ye geell vatandaş
 

google


Demirtaş oy istemiş:

"Sizlerin çalışması, iknası için etrafında eşi, dostu, arkadaşı, İstanbul'da yaşıyor olması gerekmez. Eski dostunuz, eşiniz, ayrıldığınız sevgiliniz, ne varsa ikna etmeniz lazım"

http://www.milliyet.com.tr/selehattin-demirtas-eski/siyaset/detay/2063248/default.htm

Hafiften, aile kurumunun beline doğru, gayrınizami şarj yapmış kendisi. Hakem, penaltı bile verebilir.

Eş ile eski sevgili arasında penaltı atışları başlayabilir.

Artık, HDP için mi olur, başka şey için mi olur, o hiç beli olmaz.

Bu teklifi HDP’li eski veya yeni bir erkek milletvekiline yapsa, bu kan davası nedeni olabilirdi.

Tesadüfün iğne deliği:

Benim de eski sevgilim, bu seçimde HDP’ye oy veriyor.

Beni, HDP’ye oy vermeye ikna edebilir mi?

Beni, şu ana kadar hiç kimse geçerli oy vermeye ikna edemedi ki...

Eylül 1980 bile...

Ödemediğim yüzlerce liralık cezalar bile...

Peki, oy verseydim, beni HDP’ye oy vermeye ikna edebilir miydi?

Hayır.

Adamlardan nefret ettiğim falan yok. Tersine, onlar benden nefret ediyor, çünkü bana dava açacaklar.

Benim HDP’ye oy vermeyecekliğimin nedenini, en az 10 metinde, 2015 yılının içinde anlattım.

Son 10 yıldır da sürekli yazıyorum bu konuda.

Ayrıca, kimseyi de HDP’ye oy vermemeye ikna etmeye de çabalamıyorum.

Ancak, belki bu seçimde, belki 2019’da, genelde oy vermeme ikna etme denemelerine girişeceğim bu gidişle.

Siyasal duruşum; hapis, sürgün veya mezar getirecek olsa bile, 55 yaşımda artık arenaya inmek arzusundayım.

80 milyon zırvalıyor. 1 de ben zırvalayayım bakayım...

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..