Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '20

 
Kategori
Edebiyat
 

Gel Bayramımız Ol

 

Salat ve selam ile...

İnsan en çok, sevdiği karşısında zayıftır. Seni düşünürken duyduğum zayıflık gibi Efendim... Ben karanlıksam sen karanlığımda parlayan Güneş, ben gafletsem sen gafletimi söndüren Nur' sun. Bu yüzden aşığım sana ve bunu haykıracağım bugün cihana.

Tarifsiz bir aşk olduğunu; tek tarifinin " Aşk! " olduğunu biliyorum. Dillerin tercümanlığı hep noksan kalır sevdamız karşısında. Biz seni ruhumuzla, kalbimizle sevmişiz. Alimin de cahilin de aşkından susar dili. En derinlerde yanan bir kor sevdasın sen. Yürek senle tutuşursa tek çaredir o an: " Sevgili! " diye haykırıp taşan gözyaşı.

Puslu gözlerimden süzülen bir damla incinin sevgilisi... Ne kadar yansam da aşkına talibim.Bundan daha güzel olabilir mi nasibim?

Sevgili!.. Seni gözleri ve kalpleriyle görenler " Sahabe-i Kiram" oldu.Görüp de kalbi olmayanlar "Ebu Cehiller" oldu, eyvah! Kalpleriyle görenler sana " ümmet" oldu. Ümmetinin gözbebeği, ahirette nazarınla şereflendir bizleri.

Hani gittin ya; yürekler buruk, başlar mahzun, canlar yorgun ve tahammülsüz. Ümmetin yalnız ve perişan. En Güzel Dost' a özlem var. Sen gittin gideli her şey küstü. Alem tatlı ezgisini yitirdi. Bebek ağlaması acı bir feryat oldu, kuşların ötüşü iniltili bir ıstırap... Sesin aleme karışınca her ses güzeldi. Gel ne olur, gel ki varlık ahengine kavuşsun!

Kainatın Güneşi, gel aydınlat şu beşeri! Gel sabrımız ol; aleme nefes... Serpil gönüllere, ümidimiz ol. Gel bayramımız, mutluluğumuz ol. Gel, susamışlara kevser olan! Miracı, secdeyi, aşkı, sevmeyi anlat. Nurunda kaybolmayı arzuladığımız Nebi, gel, sönmeden gözlerin feri.

Sıcağa karşı siperin olmuş yağmur bulutun olayım. Mübarek sırtını dayadığın yaşlı ağaç olayım. Ayağının altını öpen kuru toprak olayım. Yeter ki etrafında pervane olayım.

Rabbimin en sevimli, en sevgili kulu... Kirpiği cennet köşkü, kaşı cennet ırmağı... Gözlerin cennetim olsun, cennetim sen koksun.

Ey adı anılmadan duaların göğe ulaşmadığı Resul!.. Senin için edeceğim duaları bile sana salat ve selam ile başlayıp sana salat ve selam ile bitiriyorum. İşte Rabbimin katında bu kadar değerli olan; işte benim Peygamberim!..

Rabbimin katında makamının yüceliği sonsuz olsun. Amin.

(2013 yılı)

 
Toplam blog
: 14
: 175
Kayıt tarihi
: 22.08.19
 
 

İlahiyatçı ve Çocuk Gelişimci ..