Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Dostluk
 

Gel be gelincik

Gel be gelincik
 

Dün geçeli çok oldu. Bize kalanlara bakarız. Aldatır gibi geçer zaman. En koyusunda gecenin günün umudu saklıdır. Sırtlanmalı artık kendi çeketlerimizi, boşuna değildir gecen zaman. Unutmamalı elbet sırt verir sırtı olanlar, haindir sana hain diyen yüzsüzler. Gelsen verdiğin değere biç hüzünlerini. Vazgeç gün doğmada yarına.

Artık yeter dostlarım hüzün suratlarla deniz yıldızı arama uğraşları. Aşlarımızın kokusu sinsin sokaklarımıza.Haşim, bizim mahalleyi yazsın. Pirmete gene imlamıza baksın yalnız koyunu da yazsın. Kerem, vapurunu doldursun tüm delilerini; martılara simit atsın köprüden. Aynur gene türkülerine bürünsün. Zeynep, müzik arşivlerimize dalsın.Salohan yok ortalarda ev sahipleri onu arıyor hala.Yeşim, su damlalarında kaydı düştü kolu iyi olunca yazar bilirim.Ruksan, Olimpostan dönsün. Benmaaya kelimelerle gene dalaşsın. Fulya artık karakter yazsın hüzünlerini silip. Özlem, kadınlarına başladı oda silsin şu gereksiz endişelerini. Yeşilsoğan sen zaten hep aynı durdun hep dur. Nakettrugth gittiğin yerde internet var biliyorum yaz artık beni oraya getirme. Deniz, artık kalesinden bize umutlarını taşısın. Ayna, ışık yansımadan anlamını bulmazları yazsa yine. Ne bileyim daha öyle çok var ki yazsınlar işte ya...

Umutlarla kızarsın gelincikler en sığ toprakta bile kıpkızıl baştan çıkartsın incecik ruhları ve bedenleri. Yeter olsun artık yeter. Satır başlarına vuralım atıp üstümüzden şu yılgınlığı. Değmez, yazık. Tutunalım toprağa kış yakın...

Korumak lazım sarılmak lazım, silkinmek lazım. Bir çırpıda tüketmemek, tükenmemek lazım.Umut lazım, neşe lazım.Görmek lazım...



Geceler boyu sayıkladığım
Işık.
Nerede gelincikler
Hani yaz.

Kış orsamızda bu rüzgarı tanırım ben
Alıp giden.

Tanırım bu denizleri
Ben buradayken sıyrılıp giden
Sen orada mısın
Bilmiyorum...

Bilmediğim daha neler var
Oysa ki bildiğim.

Haydi gel
Gel oyna oyununu
Haydi gel al
Bak buradayım

Oyna öç alışlarını hayattan
Al öfkelerini
Sık kurşun beynime
Aşık ölmem...

Haydi al koynuna o deli aşığını
Bak yaşadığın o hayat senin değil.
Boş ver görüyorum
Görüyorum çılgın gelişlerini
İstediğin hayatları yaşatma isteğini.
Anlarını biliyorum
Tekrar etmek istediğin...

Haydi gel
Gel be gelincik
Haydi artık gerçek kıl biliyorum
Orada oluşların geçiciliğini
Orada ol ol ki gör
Sen geçiyorsun...

Kaptanzade



Haşim'i okumadan olunmaz
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=64459
Ayna nın arşivinden alında okuyun valla beni okuyupda ne yapacaksınız yahu
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=21198
Özlem Demirci saklayın onu emi çok zor çıktı valla yayına.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=64498
Yeşilsoğan, bu adamı okuduğumda niye hep içim bir tuhaf oluyor.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=64369
Doğan Durgun, ona bazen çok kızıyorum ama daha çok da saygı duyuyorum.Politize olmaya zorlama beni Doğan ben vaz geçtim.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=63848
Guguk kuşu o hep okudum pek yoramadığım ama hep var ve işte onun kanıtı
http://www.milliyetblog.com/Blog.aspx?BlogNo=64407
 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..