Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Gel Beni Yaşatan

Sen benden gidince beni bırakıp bana, 
Sen kal ben gideyim kendimden gel,
Dilinde bir türkü, bir şarkı son kez
Ben de dinleyeceğim, gel! 
...
Umut olmasın benim ki
Hadi kar yağsın
Yağmur yağsın
Gündüz vakti güneş batsın
Her yerde beraber olalım son kez, gel…
Umut olmasın benim ki
Son ver hüznüme
Yalnızlığıma,
Uyandır beni, uyanmak bilmediğim uykudan
Ya da sen gir düşüme hiç uyanmayayım gel...
Umut olmasın benim ki
...
Her yerde sen varsın gibi,
Bir yerde değilsin gibi,
Çık yola, açık yol bana kadar
Bugün yarını düşünme bu son günümde gel...
...
Umut olmasın benimki
...
Yazın üşür mü insan? 
Kışın çıplak gezer mi? 
Kapılıp gider mi bilmediğine…
...
Yangına girer mi insan? 
Güneşe yürür mü durmadan? 
Gel ben kefilim her şeyine
Gel, umut olmasın benimki
Gel, beni yaşatan...
 
 20.12.2011
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..