Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gel de bitsin!

Gel de bitsin!
 

Neredeyim, kiminleyim, neyi yaşıyorum?

Kaybettiğim adresimi bulamaya çalışırken hep bir tarafımın yarım kaldığını hissediyorum. Ağlıyorum, başım güvenle yasladığım omzunda değil, yüzümü kapatıyor ellerim… Konuşuyorum, sesimi işiten, sözlerimi anlayabilen var mı bilmiyorum. Bakıyorum, karşımdakilerin boş yüzlerini görüyor, oralara şekiller çizemiyorum. İzleniyorum, kör gözlerin takibiyle. Soruyorum, cevap alamayacağım soruları. Dinliyorum, yorumlayamadığım sesleri. Haykırıyorum, boğazımda düğümlenip kalan hıçkırıklarla. Keyfim yerine geliyor, umursamaz olduğum anlarda. İsyan ediyorum, tuzağına düştüğüm acılara. Yazık diyorum, parçalanmış hayallere, umutlara, hayatlara.

Sinirleniyorum, “Aman, bu da yarım kalsın” diyenlere Eğleniyorum, yalancı kimliklerin sohbetlerinde. Geziniyorum, ayaklarımın dolaştığı sınırlarda. Çalışıyorum, ne işe yaradığını bilmeden, amaçsızca. Yutuyorum, hazmetmekte zorlandığım uçları paslı sözleri.

Yeniliyorum, kazandığım başarılar arkasında. Şikâyet ediyorum, hâl dilimi anlamayanlara. Yoruluyorum, demir atacak limanlarını bulamayan çılgın çapalar arasında. Üzülüyorum, “Hani eskiden…” diye başlayan sözlere. Bekliyorum, yüreğinde umut filizleri yeşertenleri. Uyuyorum, açık gözlerimle yıldızların kayıp gittiği gecelerde. Uyanıyorum, yalnızlığımın dört yanımı sardığı günlerde.

Susma! Bir şey söyle. Bunca yıkımın arasında sen neredesin?

 
Toplam blog
: 11
: 538
Kayıt tarihi
: 29.10.07
 
 

..