Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '09

 
Kategori
Magazin
 

Gel de KTHY ile uç şimdi!

Gel de KTHY ile uç şimdi!
 


DHA İstanbul muhabiri Tolga Özbek’in haberini okuduğumda, içimden geçen ilk düşünce buydu: “<ı>Gel de KTHY ile uç şimdi dedim” kendi kendime.


Efendim, Senem Kuyucuoğlu isimli bir manken bayan varmış. Hatta bu manken kızımız, bir yarışmada da dereceye girmiş. Bu işlerle alakamız olmadığından, bu bilgileri haber metninden öğrendim:


“<ı>Manken Kuyucuoğlu'nun iddiası üzerine KTHY soruşturma başlattı.

Kıbrıs Türk Hava Yolları (KTHY), manken Senem Kuyucuoğlu’nun bir televizyon programında Kıbrıs'a giderken pilotun kendisini kokpite davet edip uçağa hava atmak için manevra yaptırdığı iddiası üzerine harekete geçti.

Uçuş tarihi olan 17 Kasım 2008’deki seferlerdeki görevli pilotlar ifadeleri alınmak üzere Uçuş İşletme Başkanlığı'na çağırıldı. KTHY yetkilileri, uçuş emniyetini aksatan bu tür hareketlerin cezasız kalmayacağını söyledi.

‘Miss Turkey 2009' ikincisi olan Senem Kuyucuoğlu, katıldığı televizyon programında KKTC'ye defile için yaptığı uçuş sırasında kabin memurunun yanına gelerek uçağın kaptan pilotunun kendisini kokpite davet ettiğini söylemişti. Kuyucuoğlu olayı şöyle anlatmıştı: “Böyle bir davet gelince pilotun çapkınlık yapmak istediğini anladım. Çapkın insanlardan nefret ettiğimden ona ders vermek için kokpite gittim. Pilota ’Uçak sallandığında çok hoşlanıyorum’ dedim. O da bunun üzerine benim için uçağın burnunu aşağı indirip yukarı kaldırdı. Uçak resmen sallandı. Kabinden ‘Kesin uçağı Senem kullanıyordur’ diye sesler gelmeye başladı. Gerçekten çok eğlendim. Bayağı komikti.”


Yalancı ışıkların sahtekar pırıltılarıyla riyakar aydınlıklara yelken açan bu sanal dünyanın işleyişinde, bol miktarda reklama ihtiyaç duyduklarını iyi bildiğim taifenin insanlarına hep şüpheyle yaklaşmam gerektiğine inanan yüreğim; tabi ki bu habere de aynı gözle bakmadı değil. Haber doğrudur muhtemelen, çünkü bir canlı yayın esnasında söylenen ifadelere dayanıyor. Ama Senem Hanım kızımızın söyledikleri doğru mudur, bilemem. Daha açıkçası inanmak istemiyorum böyle bir şeye.


Düşünebiliyor musunuz, onlarca insanın canını taşıyan bir uçak pilotu, bir mankene hava atmak, kendisine kur yapmak, en hafifinden jestte bulunmak için kullanmış olduğu yolcu uçağına akrobatik hareketler yaptırıyor. Muhtemelen de Akdeniz açıklarında. Vay canına yandığımın yurdum insanı vay.


Manken Senem Hanım da bu durumdan dolayı çok eğlenmiş olduğunu ifade ediyor, yüzü kızarmadan. Pilotu maymuna çevirdiği için yani.


İçinde birazcık mantık ve ciddiyet sahibi samimiyet olan insanlarımıza seslenmek istiyorum. Ne olursunuz, ilgi gösterdiğiniz, değer verdiğiniz, el üstünde tuttuğunuz insanlara birazcık dikkat edin yahu? Vallahi bunlardan o kadar çok var ki bu topraklarda. O kadar çok...


Erkeklik Organı

Hülya Avşar'a Komşu Olmak İster misiniz?

Aida Yespica

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..