Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '21

 
Kategori
Müzik
 

Gel de Sevme

Geçtiğimiz yıl 'Kalmam' şarkısıyla tüm yılı domine eden Ebru Yaşar, sıkıntılı pandemi dönemini fırsata çevirerek hem 2020'nin en iyilerine hem de diskografisine adını yazdırdı. Yeni bir albüm içinde ufak ufak sinyallerini vermişti. 
 
10 şarkıdan oluşan onuncu stüdyo albümü 'Gel de Sevme'yi yayınladı. Çıkış şarkısı ise sözü ve müziği Melda Gürbey & Fikret Dedeoğlu'ya, düzenlemesi Erhan Bayrak'a ait 'Yalnız Uyunmaz' seçildi. İyi şarkının kokusunu son 3 yıldır iyi analiz ettiğini düşünüyorum ki çıkış için gayet yerinde bir seçim olmuş ben beğendim. Özlem Güneykaya imzalı 'Ben Bilmem' ve albümün adını taşıyan 'Gel de Sevme' Ebru Yaşar normlarına uygun  haute-couture şarkılar arasında..
 
Ebru Yaşar, vokali ve klasikleşmiş nağmelerini bu albümünde de duyurmaya devam ediyor. Hüseyin Mehmedoğlu imzalı 'Ellerin Elime' ve 'Kal' en iddialı hitlerinden biri gibi gözüküyor. Bu şarkıların üstüne gidilmeli.. Ünlü sanatçı, zorlu geçen pandemi döneminde albüm çıkaranlar kervanına adını yazdırmayı başardı. Bakalım bundan sonraki hamlelerini de beklemedeyim.. 
 
Yeni Çıkanlar
 
2019 yılında 'Sevda Çiçeği' şarkısıyla müzik piyasasına giriş yapan Ragıb Narin, altıncı teklisini geçtiğimiz günlerde 'Mucize' adıyla Pasion Turca etiketiyle yayınladı. Sosyal medya platformlarda bestelerini yayınlayan genç şarkıcı, aynı zamanda annesinden dolayı Arap müzik kültürüne de hakimmiş. Yeni bir pop şarkısı arayışındaysanız göz atmanızda fayda var.
 
Deeperise & Jabbar 'Raf' başarısının ardından yeni şarkılar yayınlama devam ettiler. Geçtiğimiz haftalarda da 'Unuttum Derdimi' ile yeniden gündemde şu sıralar.. Çok taze olmasına rağmen dijital mecralarda iyi bir reaksiyon aldıklarını gözlemledim umarım başarıları katbekat artar devam eder.. Son günlerde dinlediklerim arasında..
 
BKM oyuncusu Emre Aslan ilk profesyonel teklisi 'Kolay Değil'i yayınladı. Şarkısı hakkında; 'Aşk ve hayal kırıklığı konusunda oluşan hisleri ifade etmeye çalıştığım bu şarkıda, dinleyen herkesin kendisinden bir parça bulabileceğini düşünüyorum.' diyor.. No name isimlere şans verilmeli değil mi?
 
Radarımda olanlar
 
Ebru Yaşar - Yalnız Uyunmaz
Sezen Aksu - Hakim Bey (Ara Dinkjian & Kardeş Türküler)
Gülçin Ergül - Don't Wake Me Up
Deeperise & Jabbar - Unuttum Derdimi
Can Bonomo - Kaplan
Zeynep Bastık - Bana Sorma
Burcu Arı & Gökhan Türkmen - Gelin Canlar
 
furkancanhazar@gmail.com
 
 
 
Toplam blog
: 140
: 151
Kayıt tarihi
: 20.08.16
 
 

Popular Culture ..